Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästnyheter
Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar
Hästnyheter
I dag fyller Casall 18 år. Fortfarande en stjärna, men nu väntar ett mer stillsamt liv i avelsboxen. Här bjuder vi på en bildspecial med...
Hästnyheter
27 april är det dags för Torsby idrottsgala – och på listan över de nominerade idrottarna och eldsjälarna som kan prisas finns ett antal...
Hästnyheter
Ulf Stenströmers Shannon Broline var först i mål – men diskvalificerades.
Då gick proffstränaren till attack mot banans måldomarnämnd.
–...
Hästnyheter
Trots flera uppmaningar fortsatte en 50-årig kvinna att missköta sina djur under flera månader. Nu beslutar Länsstyrelsen att hennes tio...
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...