Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Idag startar en av världens tre största inomhustävlingar i ridsport här i Göteborg. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter 22 februari anordnas Svenska Ridsportförbundets ryttargala. Lisen Keränen är nominerad i kategorin Årets prestation. Och konkurrerar mot...
Svar
0
· Visningar
265
·
Hästnyheter Molly Downes från Stora Höga har kvalat in till Göteborg Horse Show – en av världens största ridsporttävlingar. – Jag ser fram emot att...
Svar
0
· Visningar
310
·
Hästnyheter Agnes Berglund fyller 12 år i morgon. Bästa presenten gav hon sig själv. Yngsjötjejen rider semifinal i Sverigeponnyn i samband med...
Svar
0
· Visningar
312
·
Hästnyheter Tungt bakslag för Göteborg Horse Show i dag: Peder Fredricson kommer inte att vara med i helgens stortävling. – Jag är fortfarande inte...
Svar
0
· Visningar
348
·
Hästnyheter Göteborg Horse Show inleds i dag, tisdag. På plats finns Ann Sjöberg från Jörlanda, som gör sitt 39:e år som volontär på en av världens...
Svar
0
· Visningar
374
·
Hästnyheter Unghäst–VM är säsongens stora mål. Men först ska Amanda Eriksson slåss om segern i Scandinavium. – Jag vet att hästen är väldigt bra...
Svar
0
· Visningar
279
·
Hästnyheter Peder Fredricson missar Göteborg Horse Show på grund av en lunginflammation. ”Jag är inte helt återställd än”, säger Peder Fredricson...
Svar
0
· Visningar
280
·
Hästnyheter Nu startar Göteborg Horse show och för Jens Wickström blir det tredje gången gillt. Den här gången med egna hästen Sir Liberty i klassen...
Svar
0
· Visningar
275
·
Hästnyheter I helgen gästade meriterade Alexander Zetterman Viarps Kör- och Ridklubb i Landskrona för att ge tips åt talangerna inför framtiden. ...
Svar
0
· Visningar
366
·
Hästnyheter Peder Fredricson missar Göteborg Horse Show. En lunginflammation sätter stopp för Jerringris-vinnaren. – Jag är inte helt återställd...
Svar
0
· Visningar
284
·
Hästnyheter Elsäkerhetsverket har kontrollerat LED-strålkastare på den svenska marknaden. Alla testade fick försäljningsförbud, några var...
Svar
0
· Visningar
328
·
Hästnyheter OS-ryttaren Maria Gretzer dammar av tävlingsstövlarna igen. Den 9 mars tävlar hon i en klass för hopplegendarer på det femstjärniga...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: nullo-modo
·
Hästnyheter Minna Telde fick tidigt frågan om hon ville göra comeback med mästerskapshästen Santana efter en lång tids sjukdom under...
Svar
0
· Visningar
573
·
Hästnyheter Flera ägare till framgångsrika hopphästar prisas i samband med veckans tävlingar i Scandinavium. En av dem är OS-mdaljören H&M All Ins...
Svar
0
· Visningar
519
·
Hästnyheter Dressyrryttaren Rose Mathisen avstår världscupen i Göteborg då hennes häst inte är okej. Juliette Ramel och Mads Hendeliowitz stryker...
Svar
0
· Visningar
530
·
Hästnyheter Att rida i Scandinavium är en dröm för många unga ryttare. För 13-åriga Ebba Kewenter blir drömmen verklighet – igen. Hon är den yngsta...
Svar
0
· Visningar
402
·
Hästnyheter Det blir Jörgen Larsson som ersätter Peder Fredricson i Gothenburg Horse Show. "Det ska bli jättekul att få vara med", konstaterar...
Svar
0
· Visningar
337
·
Hästnyheter Nyligen imponerade han vid Schockemöhles hingstvisningar, förra veckan bröt han benet i stallet. Nu finns inte Don de Niro mer. ...
Svar
0
· Visningar
422
·
Hästnyheter Tyvärr tvingas Peder Fredricson tacka nej till Gothenburg Horse Show. Han är fortfarande inte frisk nog från sin lunginflammation. ...
Svar
0
· Visningar
306
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka