Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästnyheter
Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar
Hästnyheter
Det blev en stark svensk söndag på Vincennes. Efter att Call Me Keeper tagit en överlägsen seger i Prix de Lille följde Carabineri strax...
Hästnyheter
Hästalliansen i Lunds kommun har inte blivit tillfrågad om den planerade nya ridanläggningen – trots att kommunen påstår det. Det hävdar...
Hästnyheter
... och känsla måste upplevas sa Kyra Kyrklund under sin heldagsclinic på Flyinge. Med hjälp av ett gäng duktiga ryttare och en lånehäst...
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...