Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Allt gick bra till näst sista hindret. Där rök Henrik von Eckermanns hopp om en ny felfri runda i världscupfinalen. Det blev 14:e plats...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Hanna Larsson, tävlandes för Heby. En tjej som alltid har haft mål med sin ridning, men som innan kurvan tog fart upp hade en enorm...
Svar
0
· Visningar
611
·
Hästnyheter Första gången jag såg Henrik von Eckermann var på EM 2009 i Windsor. Han var 27 år och gjorde sitt första mästerskap. Hästen hade han...
Svar
0
· Visningar
643
·
Hästnyheter Efter en felfri runda på nya hästen Giljandro på långfredagen väntar nu andra finalhoppningen för Henrik von Eckermann på Göteborg Horse...
Svar
0
· Visningar
438
·
Hästnyheter Efter tio år som tävlingspartners och bästa kompisar tvingades Douglas Lindelöw sälja sin Casello. Idag avslutades en långdragen tvist...
Svar
0
· Visningar
953
·
Hästnyheter 10-åriga Ellen Johansson på c-ponnyn Rock on Sally tog hem GP Ponnyn 2016. – Jag är jätteglad. Detta trodde jag inte, säger vinnaren med...
Svar
0
· Visningar
532
·
Hästnyheter Det blev en fin fjärdeplats i juniorernas hopptävling Morgondagens vinnare i Scandinavium för Ottilia Lundgren, Nääs hästsportförening...
Svar
0
· Visningar
423
·
Hästnyheter På lördagen presenterade Viasat sin satsning på ridsporten i OS. Huvudkommentator blir Henrik Johnsson – vars fru Malin Baryard-Johnsson...
Svar
0
· Visningar
394
·
Hästnyheter Irma Karlsson från Hörby var inte ens säker på att hon skulle bli uttagen att rida vid Gothenburg Horse Show. Men det blev hon – och på...
Svar
0
· Visningar
434
·
Hästnyheter Hoppryttaren Peder Fredricson blickar mot nya mål. Påskhelgens tävlingar i Scandinavium är säsongens sista inomhustävling. Nu väntar den...
Svar
0
· Visningar
517
·
Hästnyheter Den stora festen i Scandinavium under påskhelgen samlar gamla som unga. Förstagångsbesökare trängs med de som varit flitiga besökare...
Svar
0
· Visningar
331
·
Hästnyheter Två svenskar red in bland de tre bästa i första delen av världscupfinalen i dressyr. Går det lika bra i påskdagens avslutning vill en av...
Svar
0
· Visningar
444
·
Hästnyheter OS-hoppet All In missade tävlingar på Friends arena på grund av korsförlamning. Tack vare galopptränaren Hans Adielsson har ryttaren...
Svar
0
· Visningar
378
·
Hästnyheter Efter en långdragen process står det klart – Prästtorps stall ska få en helt ny anläggning. Nu satsar politikerna 15 miljoner extra på...
Svar
0
· Visningar
325
·
Hästnyheter För 16:e året är det en Fjäråsbo som fixar blommorna på Göteborg horse show. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
310
·
Hästnyheter Daisy Pearsons hopp om seger försvann snabbt i Göteborg horse show. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
253
·
Hästnyheter En fin sjätteplacering blev det för Ellinor Malmgren i Morgondagens Vinnare. – Jag tyckte att det gick jättebra, jag är jättenöjd med...
Svar
0
· Visningar
389
·
Hästnyheter Den blågula publikfavoriten togs emot med stort jubel i Scandinavium. Då manade SVT Sports expert till lugn. Men Patrik Kittel lät sig...
Svar
0
· Visningar
366
·
Hästnyheter I helgen pågår en av världens största inomhustävlingar för ridsport i Göteborg. Intresset är stort bland Kronobergare som åker dit för...
Svar
0
· Visningar
461
·
Hästnyheter Henrik von Eckermann fick en bra start på världscupfinalen i Göteborg. Nu ser han fram emot två dagar med större hinder. Peder...
Svar
0
· Visningar
396
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka