Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Hur lär man en hundvalp att gå på tidningen för att göra sina behov?? 2
Svar
22
· Visningar
1 738
Senast: Dixie Chick
·
Övr. Hund Satt och disskuterade med en vän över msn nyss, om hur det funkar på utställningar. Då vi båda är rätt så gröna på området så kom vi... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 858
Senast: Nominous
·
L
Övr. Hund Är det någon som ger soclan eller arktis??? Vi har gett det till våra hundar i ca 4-5 år och nu är då vi så nöjda att vi funderade på...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Linnzan
·
Övr. Hund Vad har ni för träningsleksak? Jag har en Jack Russell som jag ska börja träna med och kan inte bestämma mig vad jag ska ha...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: Pippi´n
·
J
Övr. Hund Sätt gärna in lite bilder på era hundar före och efter klippning eller trimmning. Här är min kille Före...
Svar
18
· Visningar
3 076
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Vi tänker ta vår busiga Beauceronkille med oss till Åland i sommar (ja, han är rabiesvaccinerad och har pass! :) ) Finns det någon här...
Svar
5
· Visningar
5 832
Senast: Anol
·
Övr. Hund Jag ska på utställning!! :eek::rofl::eek: Sitter med anmälningsblanketterna framför mig och fattar nada ang klasserna. Ska ställa...
Svar
15
· Visningar
1 271
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Riesenherren fick någon fix ide om att sno och käka upp allt han kom åt som var i plast här (jadå, han är undemotionerad och...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Ruben Salte
·
M
Övr. Hund Hur mkt betalt tar ni som dagmatte? Jag har förstått att det är väldigt olika beroende på var man bor och vad man måste göra osv. Men...
Svar
11
· Visningar
1 705
Senast: humlanotrocadero
·
Övr. Hund Jag undrar hur ni som har stora hundar hanterar situationer med möte hund/hund och hund/människa(Det finns ju dom som är rädda för stora...
Svar
15
· Visningar
1 273
Senast: kvandi
·
J
Övr. Hund :cry:Idag när ja o athena tog våran kvällspromenad det var mörkt ute så hörde vi folk så ja tar upp athena mot staketet ifall dom hade...
Svar
15
· Visningar
1 406
T
Övr. Hund Uppfödaren till vår hund gav alla sina minkfoder. Någon som hört talas om detta förut? Påminde om sånd konservburkshundmat till...
Svar
11
· Visningar
2 275
Senast: trip
·
H
Övr. Hund Skrev ju en tråd tidigare om min syster som ville köpa hund! Nu lutar det åt sheltie hållet.. Frågor: Det finns väl två olika typer...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: elmelts
·
M
Övr. Hund Undar om det är nån som har koll på hur lång tid man har på sig med att få samma skada reglerad. Dvs att jag slipper betala ny självrisk...
Svar
1
· Visningar
1 094
Senast: lillebill
·
A
Övr. Hund Hej på er alla ni som äger en hundarnas Rolls Royce :D Jag tänke vi kunde starta en bildtråd på våra hundar,dvs våra "dobbisar". Skriv...
Svar
15
· Visningar
1 461
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Jag har funderat på en sak angående kopplade arga hundar o de hundar som springer fram till dem. Skulle vilja ha lite reflektioner på...
Svar
16
· Visningar
1 461
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Tog lite kort med min nya kamera och tänkte jag skulle ta en ny bild på vår lillkille med svärföräldrarnas rottisar. Såhär blev...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: springsten
·
Övr. Hund Jag var på Älvsjömässan - Stora Stockholm. Handlade en hundfilt/liggunderlag, som jag tror heter Flax. Den är i grön Bävernylon, och...
Svar
1
· Visningar
1 123
Senast: hasselby
·
H
Övr. Hund Hur gör ni? Alla kommer väl till den dagen då eran hund för första gången jagar tex en hare! Hur reagerar ni? Om hunder drar iväg... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 000
Senast: LadySara
·
H
Övr. Hund Vad e det med deras svansar igentligen! Har dom lång eller kort?? Stubb svans? Vad e det??? Tacksam för svar!!:bow:
Svar
3
· Visningar
727
Senast: hasselby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka