Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Men dagen före julafton har våran ena hund avlidit :cry: Det gör så ont i hjärtat, hon somnade bara in :(:cry: Fy vilken jul... 2
Svar
32
· Visningar
2 368
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund ja som ni kanske förstår är jag intresserad av en hund i denna klassen.... finns det fler raser som är liknande? DP, Pinscher... 2
Svar
22
· Visningar
3 256
Senast: Gatlyktan
·
Övr. Hund Hur tycker ni man ska göra med en hund som är osäker på andra människor? som morrar och småskäller åt människor som kommer hem till en...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: MinIan
·
Övr. Hund Hittade precis en knöl på Uno :eek: Den sitter på ryggen nån cm åt sidan från ryggraden. Om jag ska beskriva den är den rund, hård och...
Svar
17
· Visningar
12 192
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Är jättesugen på denna ras men det är super svårt att få tag på uppföddare i sverige, har bara lyckats hitta en tyvärr! Nån som har... 2
Svar
20
· Visningar
7 035
Senast: Tazzas matte
·
Övr. Hund någon som vet någon som föder upp dessa? vet ni något om rasen? verkar väldigt sällsynt...skriv allt ni vet om rasen.
Svar
5
· Visningar
2 433
Senast: Tazzas matte
·
M
Övr. Hund med vetbes ,chipm och vac på en kull (ca 7valpar)??
Svar
2
· Visningar
721
Senast: milles mamma
·
A
Övr. Hund Hej. Någon som kan förklara för mig vad en "amerikansk Boxer" är för något? En bekant har köpt en sådan och hon säger att det är en...
Svar
18
· Visningar
28 234
Senast: tesora
·
B
Övr. Hund vi har en golden hemma som är 9 mån. och är VÄLDIGT lekfull. dock skulle han behöva en kompis, han vill leka med andra hundar och vi...
Svar
10
· Visningar
1 854
Senast: ako
·
T
Övr. Hund Är det någon som använder Prob schampo och olja till sin hund? Varför har du börjat med det och är du nöjd med resultatet?
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Sozzi
·
H
Övr. Hund hej! jo, det är så att jag kanske ska "bli med hund" om några år, och jag har några frågor. Vilken ras skulle kunna passa mig? två i min... 2
Svar
27
· Visningar
2 207
Senast: Hogwartsexpressen
·
Övr. Hund Är det någon som vet om de olika typerna av glucosamin är utbytbara? Ryktet säger att det finns människor som går på häst-glucosamin...
Svar
1
· Visningar
1 019
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Knepigt beteende Hundskrället är ju inomhus den värsta stalker som finns - är jag på toa så ligger han utanför och får dörrn i ryggen...
Svar
15
· Visningar
1 194
Övr. Hund ...när man är funktionär på Stora Stockholm: * Vaccinationsintyg? Men de ligger i bilen, och den står ju jättelångt bort! * Får... 2
Svar
25
· Visningar
2 373
Senast: Yvvi
·
E
Övr. Hund Jag undrar när man ska börja ge välling till valparna? Är nybörjare som ni förstår. Min pappis Flisan fick 3 valpar alla pojkar
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund På lördag skriver vi på fodervärdsavtalet och sen så har vi ÄNTLIGEN en hund i familjen igen. :bump: Det är en bedårande goldentik på...
Svar
17
· Visningar
1 115
Senast: Fidelin
·
M
Övr. Hund Kan man mäta hundens vikt? ungefär så som man gör med hästar. Om man endast kan väga dom, vart kan man då köpa våg?. Innan vi...
Svar
13
· Visningar
1 186
Senast: AnnikaS
·
H
Övr. Hund Min hund, en fd jakthund, nuvarnde sällskapshund. skall även använda han till utställning, agility och ev kantarellsök i framtiden...
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: Clintan
·
Övr. Hund ..vara medlem i aktuell klubb om man ska ställa en inofficiell valpklass 6-9 mån? (skk behövs ju ej då..) Ursäkta en som inte har koll...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Jag börjar tröttna nu på min italienare som ff kissar inne, sista tiden nästan varje dag. Hon fyllde ett år i fredags. Historia: Jag...
Svar
11
· Visningar
1 479
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S