Glucosamin för häst - till hund?

Urigurien

Trådstartare
Är det någon som vet om de olika typerna av glucosamin är utbytbara? Ryktet säger att det finns människor som går på häst-glucosamin, för prisets skull - borde det kunna fungera likadant för hund...?

Eller ska man hålla sig på mattan och köpa hundversionen även om det är mycket dyrare?

Sv: Glucosamin för häst - till hund?

Är det någon som vet om de olika typerna av glucosamin är utbytbara? Ryktet säger att det finns människor som går på häst-glucosamin, för prisets skull - borde det kunna fungera likadant för hund...?

Eller ska man hålla sig på mattan och köpa hundversionen även om det är mycket dyrare?

Emin's är för häst i första hand men doseringen på baksidan anger både häst och hund! Mkt billigare än "hundversionen"! Använder det på min gammeltant:)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 215
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 196
Senast: Otherside
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 272
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka