Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund ni med stora hundar, hur gör ni när ni rastar era hundar?
Svar
6
· Visningar
978
Senast: CRJ73
·
F
Övr. Hund Mina hund luktar riktigt bad i munnen. Vi ska åka till sthlm nu På lördag söndag domaren kommer ju :eek:.. Jag är väldigt noga med...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Är det dåligt att byta namn på sin hund om den är 5-6månader? Själv tycker jag att det känns taskigt, fast jag kan inte förklara hurj...
Svar
16
· Visningar
1 238
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Tänkte dela med mig av lite nya träningsbilder, var länge sen sist. Och när man dessutom haft äran att bli fotograferade av en duktig...
Svar
19
· Visningar
1 462
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Har SKK godkänt prazský krysarik nu? För FCI har väl inte godkänt den ännu? Var inne på hemsidan för My dog i Göteborg och såg att...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: Minta
·
W
Övr. Hund Hej Jag har en liten fråga till er... När ni duschar/badar er hund hemma hur varmt vatten använder ni då? Skriv gärna kommentar om... 2
Svar
20
· Visningar
16 147
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund Min tik (blir tre år i vår) brukar "jucka":crazy: mot mina ben, armar, ja typ allt hon kan hålla om och jucka mot... som hanhundar kan...
Svar
16
· Visningar
6 947
Senast: liten82
·
Övr. Hund Nu har jag fått jag i klövar :banana: så nu ska det bli viltspår av! Är det bara att köra som vanligt spår, fast dra blod efter sig...
Svar
8
· Visningar
893
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund passar mig (och pojkvännen)?? Tänkte att ni kanske kunde hjälpa till lite här :angel: Det är inte aktuellt med hund än, men kanske om...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Fidelin
·
A
Övr. Hund Lite konstig rubrik men i alla fall jag går i hundköpstankar och har gjort det i massa år. Men det passar inte just nu in i mitt liv och...
Svar
14
· Visningar
2 240
H
Övr. Hund Ja på natten? I sängen? Hund bädd? Ja vart sover dom? I erat sovrum? Eller? Mina hundar sover i sovrummet. Där har jag en mjuk... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 272
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Jag undrar vad ni har använt er för metoder på äldre hundar (min är 1,5) för att börja använda klickerträning? Är det någon här som...
Svar
5
· Visningar
1 035
F
Övr. Hund Hej Undrar om det finns några hundmänniskor här som bor i Uddevalla... Ska flytta dit och funderar på att besöka brukshundklubben...
Svar
2
· Visningar
702
Övr. Hund Först och främst vill jag inte ha några kommentarer om vems fel det var osv. Inget tjaffs heller, utan jag vill helt enkelt bara ha...
Svar
12
· Visningar
3 783
Senast: FrontLine_
·
Övr. Hund Jag behöver tips på lekar jag kan leka med min hund utomhus. Inte träna något utan leka :D
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Gilly
·
P
Övr. Hund Vi är på väg att skaffa hund och skulle behöva lite hjälp med passande hundraser. Hunden skulle vara en familjehund, men mest på mitt...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Hur vänjer man på bästa sätt hund och katt vid varandra? Nu tänker jag främst på en hund som helst av allt vill ha ihjäl allt i storlek...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Jahopp, nu har då Gizmo kommit hit och ja, jag trodde det skulle vara jobbigt med en busig valp, men det här är ju rena rama mordet...
Svar
12
· Visningar
1 155
Senast: R8n
·
Övr. Hund http://s70.photobucket.com/albums/i94/s-flickan/?action=view&current=blandat082.flv Hoppas den funkar nu då.. Min vovve vill inte...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Valpen har luktat riktigt illa ur munnen senaste veckan. Tog mig en kik idag. Två av hans kvarvarande mjölktänder (båda är kindtänder)...
Svar
5
· Visningar
1 463
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Surkål
  • Dressyrsnack nummer 18