Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min syrra önskar sig en hundbok i julklapp, helst en som handlar om hennes favoritras Pumi, är det någon som känner till en bra bok? Har...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: fejko
·
Övr. Hund Har sökt lite i forumet men inte hittat något svar som jag vill ha. Jag tog för ca en månad sedan över en hanhund. Har sett från...
Svar
14
· Visningar
1 530
Senast: Miiip
·
S
Hundträning Får hem en 8 v valp om ungefär en vecka, den kommer bara vara tillfälligt hos mig under dagarna. Nu är det så att jag och min vuxna hund...
Svar
1
· Visningar
853
S
Övr. Hund Wilton är nu snart 9 mån (den 11/12 :love:) och han är van vid att vara ensam i 2 h utan problem. Vi har utökat ensamheten successivt...
Svar
13
· Visningar
1 128
Senast: MrsScabtree
·
I
Övr. Hund Någon här som fodrar med eukanuba??? Är de bra dåligt , jag vill höra åsikter.... Vet nån ett ca pris på eukanubas valpfoder, jag...
Svar
9
· Visningar
1 975
Senast: Blueeyes
·
P
Övr. Hund Vi har 2 st rottweiler, varav en är en hane på snart 2 år. Ungefär när han började bli könsmogen (tidigt i våras) började han oxå bli... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
10 381
Senast: FrontLine_
·
P
Övr. Hund Tänkte låta vår lilla valp se världen lite mer. Tänkte fråga om det är ok att ta in henne i en djuraffär om man då bär henne eller kan...
Svar
9
· Visningar
3 526
Senast: Trani
·
P
Övr. Hund Hur ska man veta vad en rimlig vikt är på en valp vid en specifik ålder vid en specifik ras? Vet att man ska "ögonmåtta" men kan man...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Trani
·
P
Övr. Hund Ni som har 8-veckors valpar eller har erfarenhet av dessa. Hur är det för er på nätterna? Sover dem hela natten eller behöver ni gå... 2
Svar
22
· Visningar
19 325
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Ifall hunden äter något olämpligt (ja, jag hänger på trenden :p ) kan man ju behöva få den att spy upp det. Att man kan använda salt... 2 3
Svar
55
· Visningar
74 406
Övr. Hund Kan inte låta bli, dessutom växer pojken så det knakar så måste ju visa min enorma krokodil valp ;) Schäfer? Krokodil... 2
Svar
22
· Visningar
1 765
Senast: flurrizen
·
E
Övr. Hund Såg en riiiktig bjässe idag på stan! Såg ut som en golden retriver fast typ dubbelt så stor och vit. Riktigt kraftig. Trodde det var en...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: lynxlady
·
A
Övr. Hund Jag går o funderar på om riesen är en hund för mej... Nån som vet nåt om rasen? Vad som helst! Jag har vart inne på skk:s sida o klickat... 2
Svar
39
· Visningar
3 646
Senast: Aelvdans
·
I
Övr. Hund Min lilla vovva löpte för första gången i mitten/slutet av oktober. Någon vecka in på november slutade blödningarna men hennes tuttar...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: Instant
·
Z
Övr. Hund Var på Willys med dottern och handlade igår. Då kom en tjej med en korg som det låg en shitzuvalp (stavas?) på 12 veckor i. Jag frös när...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Zita
·
R
Övr. Hund hej. Första gången jag skriver här. Undrar om någon har varit med om att en valps mage har svullnat enormt efter mat? Ringde till...
Svar
7
· Visningar
14 037
Senast: Kiowa_
·
N
Övr. Hund Vad har ni for neg/pos erfarenheter/tankar om det? I vilken alder ska man gora det? Det ar namligen sa att min tik inte kommer att...
Svar
14
· Visningar
1 176
Senast: Ninja
·
L
Övr. Hund Är ny här på Bukefalos men har vart inne o läst en del innan.Verkar va en bra sida där ni oftast hjälper varandra o ger goda råd.Själv...
Svar
11
· Visningar
951
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund Mer saker jag undrar;) Som sagt,en äldre tik på 7 år o en på 8 månader.Efter vad jag läst o hört är det väldigt vanligt att hundar...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Hej allihopa. Måste bara få dela med mig av min lycka o stolthet. Tack alla som tipsat mig (i andra trådar) inför utställning! :bow... 2
Svar
37
· Visningar
2 592
Senast: Smulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Smitare - hur gör ni?