Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, precis som rubriken lyder: har ni några tips på bra hundtidningar? Förslag mottages tacksamt :D
Svar
4
· Visningar
823
Senast: Cera
·
L
Övr. Hund Är det någon som vet någon bra shetland sheepdog kennel som går mer efter hjärna än utseende? Någon som föder upp sheltiesar som är...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: Zqathan
·
Ä
Övr. Hund Har en liten valp som snart är tio veckor gammal och nu har han fått diarre. Skulle vilja ha lite tips på vad jag ska göra för att få...
Svar
9
· Visningar
4 123
Senast: Ägare till nemo
·
Z
Övr. Hund Varför är de flesta så fruktansvärt emot blandraser? Detta förstår jag inte. Skaffar man en hund som sällskap och som en familjehund, så... 2
Svar
34
· Visningar
2 056
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund ... Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med den här tråden, men kanske höra andras erfarenheter av olika typer av hundar? Jag...
Svar
16
· Visningar
2 299
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Ja, alltså hur får ni det att gå ihop, speciellt ni som jobbar heltid? På tok för många timmar att lämna vovven själv hemma. Vill... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 164
Senast: Armani__
·
Övr. Hund måste fråga, hoppas ni har någon erfarenhet av detta och om det anses så "allvarligt" att jag bör åka till veterinären?! min lilla jack...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Zita
·
L
Övr. Hund Kan någon berätta lite om dansk/svensk gårdshund eller kanske har lite bilder? Hur är rasen att träna? Sammarbetsvillig, Envis...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: lollolisa
·
S
Övr. Hund Visste inte om den här skulle ligga på Hund eller Katt eftersom det handlar om båda, men jag provar här. Ibland ser man ju på Animal...
Svar
5
· Visningar
3 089
Senast: Skuggabaldur
·
L
Övr. Hund Jag har en schäfervalp som jag har lärt tricken; sitt, ligg, vacker tass, sitt vackert, kryp, död, "rygg", dansa, rulla runt, puss, kram... 2
Svar
36
· Visningar
2 595
Senast: MiiaLi
·
B
Övr. Hund Hur många här har erferenhet av den rasen och vill dela med sig? Vad jag framför allt undrar över är att många säger att den dras med... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 162
Senast: Gunillas
·
P
Övr. Hund Nu har jag fått hem Astrid som är en dvärgschnauzer s/s på nio veckor. Hämtade henne i fredags och hon har redan hunnit pissa i min...
Svar
1
· Visningar
664
·
L
Övr. Hund Någon som kan berätta lite om sheltien & pumi? Kanske har någon lite bilder att lägga ut? Hur är rasen att träna? Hur mycket...
Svar
7
· Visningar
3 684
Senast: lollolisa
·
Hundträning Usch jag har såå tråkigt nu, buke känns helt dött och allt annat med.:cool: Jag kan/får inte göra något, har legat i sängen sedan...
Svar
16
· Visningar
1 294
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Slänger in en bild på min vinterhund! Så fortsätt ni och lägg in på era vintervovvar! 2
Svar
26
· Visningar
1 812
Senast: Lord Owen
·
O
Övr. Hund Idag upptackte jag sma blodflackar pa golvet blandat med lite avforing. Eftersom jag har 2 hundar vet jag inte fran vem det kommer. Men...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 609
·
Övr. Hund Bara allmänt söta. :D Nyfiken på kissen. Myser lite.. Kisse klåfingrig..:D Kissen suttit och gosat en stund, men flyr fältet... 2
Svar
23
· Visningar
1 991
·
Övr. Hund Ja igår var det 6 veckor sedan lillgubben blev såld... trodde inte att ja skulle sakna han så mycket som jag gör :/ Önskar att jag...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: doglover
·
Z
Övr. Hund Vad gör man åt en hund som inte går nära vattnet på tex stranden ...? :crazy:
Svar
18
· Visningar
3 452
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka