Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår gammeltik löper för fullt vilket inte bekymrat oss något alls då hon aldrig släppt till en hanhund. Vi har 3 tikar själva och så har... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 402
Senast: Jolanta
·
H
Övr. Hund Hur mycket "orkar" en unghund på ca 1 år? Har en kompis som berättade att han och vovven (samojed, 1 år i sommar) kanske ska ut på en...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Gnist
·
Övr. Hund På fredag skall jag fotografera mina hundar på granngården :banana: :banana: , skall bli kul att få kort från en "riktig" fotograf och...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Kakis
·
S
Övr. Hund Ibland har man framme kameran i rätt ögonblick, jag inhandlade en tröja åt hunden i GBG, den var så söt att jag inte kunde låta bli... 2
Svar
30
· Visningar
1 888
Senast: Otter
·
Övr. Hund Min blandras tik (labrador/hamilton stövare) har lite problem med sina höfter. Hon är 7½ år nu och hon är tyvärr överviktig och bör gå...
Svar
1
· Visningar
1 392
Senast: _moa_
·
Övr. Hund I sovrummet eller i ett annat rum, i sängen, i sin bädd, i soffan, eller kanske den/de flyttar runt under natten? Min lilla vovva... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 702
Senast: Axelle
·
S
Övr. Hund :bow: HEJ ÄR DET NÅGON SOM HAR EN BLANING MELLAN BASSETCOKER SÅ FÄR NI GÄRNA HÖRA AV ER JAG HAR SJÄLV EN SÅDAN HUND OCH HON ÄR 1½ÅR...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Kimz0r
·
C
Övr. Hund Eftersom många här verkar intresserade av BC och vallning så tänkte jag att man kan skriva lite om dessa intensiva hårt arbetande... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 431
Senast: Gizma ox
·
Övr. Hund Kastrerade ju hanen i torsdags.. Han krampade flera gånger! ca 6-7 ggr Jag o flera andra tyckte att det va konstigt att han gjorde... 2
Svar
20
· Visningar
2 812
Senast: Falkor
·
Övr. Hund Nu har jag fått för mig att jag ska köpa tyg imorgon och sy lite saker. Dock vet jag inte vad jag ska sy, och jag är inte heller någon... 2
Svar
20
· Visningar
5 758
Senast: Niki
·
Övr. Hund Hur länge ger ni era valpar mat 3ggr/dag. min valp äter nu 3ggr/dag å hon e 14v... hur länge bord man ge dom så länge?? När kan man gå...
Svar
7
· Visningar
15 509
I
Övr. Hund Jag är stolt ägare till två UNDERBARA tikar, Lalla , tysk schäfer & Lady Schäfer, Rottwieler, Labrador, Dobermann. Lalla är reg. Men jag... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 233
Senast: Generalen
·
Övr. Hund För några dagar sen kom Boan hem till mig med sin Lille Rottweiler kille på 15v för hon skulle jobba o behövde pass upp en stund. En... 2
Svar
26
· Visningar
2 186
Senast: LadySara
·
Övr. Hund jag har sett många långhåriga schäfrar med stamtavlor. Trodde inte de gick att få eftersom de inte är en godkänd ras? Vet ni hur man... 2
Svar
30
· Visningar
6 581
N
Övr. Hund Har själv en kille på ca 7månader, o kompisen en på ca 6månader. Våran en siberian husky, o deras en amstaff. Problemet när man ska... 2 3
Svar
53
· Visningar
7 018
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Från C-D-E till A eller B på höfterna, är det någonting ni övriga skulle köpa valp efter eller avla med/på? Det verkar gå en trend av... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 926
Senast: Stoppard
·
Hundträning Tänkte börja med komandona.. Höger, vänster . och stanna. Är de någon som har nåt bra tips hur man lättast lär in dom?
Svar
1
· Visningar
808
Senast: sommarvind
·
Övr. Hund Är det vanligt att tiken gör det? Är lite orolig för min tös, står mellan antingen UVI eller löp... På senare tid tycker jag dock hon...
Svar
4
· Visningar
8 563
Senast: Saybia
·
Z
Övr. Hund Vad vet jag !? Bara för att undersöka !! Har en dobbermann/boxer tik på ett år, sån blandning tror jag inte var planerad men vi har... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 101
Senast: lotta_k87
·
N
Övr. Hund Har köpt på mig blod o hjortklöv. Ska inom de närmaste dagarna ut o testa o spåra lite för första gången, så nu e jag ivrig o sugen att...
Svar
2
· Visningar
1 228
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?