Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja som frågan lyder , hur får jag in bilder i en tråd eller om jag skapar en tråd lär mej någon snälllaaaa!!!:bow: :bow:
Svar
4
· Visningar
796
Övr. Hund för att aldrig mer komma tillbaka. Nu när hans lidande är borta så har mitt bara börjat........ Jag öppnade mitt hjärta och lät...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: Emor
·
Övr. Hund Det är rätt kul att leka med hundbilder :angel: Visa upp era omgjorda hundbilder :bump: :bump:
Svar
11
· Visningar
958
Senast: amarillo
·
Övr. Hund Någon mer som råkat ut för mjällighet och överproduktion av pigment hos golden eller andra raser? Min hund har med medicin och bad...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: saila
·
Övr. Hund Jag har funderat på att ta en hund på foder för senare köp. Men vill se hur den funkar med mina andra hundar först innan köpet. Är detta...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Har ett problem med vår treåriga Jack Russel hanne. När folk hälsar på honom så börjar han alltid att jucka på dem. Det spelar ingen...
Svar
13
· Visningar
4 513
Senast: liten82
·
G
Övr. Hund Min valp på 9 veckor började ganska snabbt efter att han kom till oss gå ner i vikt. Vi har nu ökat på maten och dom 2 sista dagarna nu...
Svar
7
· Visningar
743
Senast: Gilan
·
Övr. Hund Sitter redan nu och funderar på en hane till Leia som ska paras i höst/vinter. Jag vet vilka egenskaper jag vill ha: -lite mera skärpa...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Har en beardis som har tappat all underull och också lite vanlig päls på ett område på ryggen. Trodde först att jag borstat bort...
Svar
11
· Visningar
2 414
Senast: tott
·
F
Övr. Hund :confused: Separerade för lite mer än en månad sedan o i detta virr varr gjorde jag valet att inte behålla min hund utan den fick...
Svar
10
· Visningar
1 191
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Var 17 kan man gå på det? Inte på bruksklubbarna i alla fall, vad det verkar. Någon som vet? Måste träna med yrvädret här på bilden...
Svar
8
· Visningar
1 333
Senast: Jozze
·
P
Övr. Hund Hej! Sitter här och spånar lite smått på hur jag ska göra med familjens (kanske främst mina) valpplaner. Det är så att vi har två... 2
Svar
24
· Visningar
2 008
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Min ettåriga tik löpte för ca 2½månadsen. Nu är hennes tuttar ganska stora och det har börjar komma vätska ur dom med. Det började...
Svar
6
· Visningar
6 717
Senast: Denise
·
Övr. Hund Min dotter satt och lekte med sin mobiltelefon och så satt vår ena hund, en chinese crested powder puff, uppe på ryggstödet på soffan...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Figaaro
·
H
Övr. Hund hur gör ni om det är någon som vill para sin hund med eran hane? som ej är utställd eller nåt, men har väldigt bra stam, hur mycket tar...
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nu skriver jag på uppdrag av en arbetskamrat. Hon driver ett slags jourhem för hundar, dvs polisen placerar omhändertagna hundar hos...
Svar
2
· Visningar
780
Övr. Hund Tiken kastrerades för en vecka sedan, såret såg jättefint ut tills igår då det kring de tre främre stygnen blev rött och irriterat och...
Svar
3
· Visningar
1 235
Senast: Harvester
·
Övr. Hund När våra kära hundar lämnar oss... Idag dog världens finaste Zoya, den hund jag har att tacka för allt i min uppfödning men även...
Svar
18
· Visningar
1 105
Senast: Emor
·
Övr. Hund Duger denna till att ställa upp på en länsmästerskapsutställning med? Nyfrissad och nyduschad är han fräsch som en... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 386
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Våran valp är värre än någon valp jag haft att göra med tidigare. Han är ca 6 månader.. Han blev rumsren efter mycket om och men... 2
Svar
29
· Visningar
2 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka