Hur lägger jag in bilder i en tråd eller skapar en tråd???? Hjälp

annso80

Trådstartare
Ja som frågan lyder , hur får jag in bilder i en tråd eller om jag skapar en tråd lär mej någon snälllaaaa!!!:bow: :bow:

Sv: Hur lägger jag in bilder i en tråd eller skapar en tråd???? Hjälp

Ja som frågan lyder , hur får jag in bilder i en tråd eller om jag skapar en tråd lär mej någon snälllaaaa!!!:bow: :bow:

Kolla på hjälp eller vanliga frågor.

Tack för svaret, har försökt nu men det funkar inte..hittar inte det jag ska trycka på ?? nån som vill köra en föklaring tack på förhand:angel:

Tryck på den tredje bilden ifrån höger, den som föreställer ett berg och en sol (?). Sedan är det bara att infoga bildadressen.

Liknande trådar

Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 773
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
872
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 689
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 618
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka