Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en engelsk springer spaniel valp. Finns det fler här som har samma ras? vore kul att se dem och höra vad ni gör med era hundar...
Svar
9
· Visningar
1 614
Senast: ako
·
C
Övr. Hund Sen ska jag dessutom skänka bort mina katter. 5 st Otacksamma katt:devil: och 3 st. fula hundar. Sa jag att dom luktar illa också... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 663
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Jag är lite okunnig och så. :o Jag sett att det skrivs om hunddata, vad är det? :confused:
Svar
2
· Visningar
738
Senast: KickiH
·
E
Övr. Hund Amerikansk Pitbullterrier på SKK:s rassidor? Är det inte en godkänd ras i Sverige eller är det jag som bör skaffa glasögon?:confused:
Svar
1
· Visningar
656
Senast: PIRU
·
E
Övr. Hund Vad tycker ni om att ha hund på hunddagis? Är det några här som har det och vad har ni för erfarenheter av det? Funderar på att köpa en...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: Luff
·
Övr. Hund Tik j*v*ln firade det nya året med att äta upp en halv, rimmad julskinga, dvs dryga kilot. Rimmad, så salt såklart. Hon mår rätt...
Svar
1
· Visningar
7 374
Senast: Harvester
·
Övr. Hund ibland börjar min vovve att "snorkla" så in i bomben.. vet inte hur man ska förklara det,men han drar in luft,och ja.. "inåtvändna"... 2
Svar
23
· Visningar
7 100
Senast: Fibusen
·
S
Övr. Hund Någon av er kanske läste min förra tråd "Sheltie som familjehund" Nu är det nästan bestämt... Det blir en hund om några år... Mamma...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Ramona91
·
Övr. Hund Fler som har erfarenheter av allergihundar? Själv har jag en golden som är både mat och kontaktallergisk..... Har hållt på i fyra år med...
Svar
11
· Visningar
1 580
Senast: ujent96
·
Övr. Hund Vi var hundvakt ons-lörd, till en kompis tik. Den här hunden har vi alltid tyckt väldigt mkt om, sen den dag hon flyttade till...
Svar
5
· Visningar
715
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Vad skulle ni vilja ha tillbaka? Vad har ni för "minnen från förr"? Jag satt här och kollade igenom lite bilder "från förr" och...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Bellini
·
T
Övr. Hund hejsan jag har en hund som är väldigt osäker på främmande hundar,efter att ha blivit attackerad ett flertal gånger=( nu har min kompis...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: lady_vip
·
M
Svar
7
· Visningar
753
Senast: Matiz
·
D
Övr. Hund Vad gillar era hundar att leka med? Min gillar att leka med: * Mina strumpor * Mitt hår :mad: * Täcket och kudarna... 2
Svar
23
· Visningar
1 568
Senast: KarinB
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/8b15re2 I dag har min lilla bäbis börjat att löpa. Hon växer som o gräs. Väger... 2
Svar
36
· Visningar
1 821
Senast: skaraborg
·
Övr. Hund Just nu och förmodligen hela kommande 2007 kommer jag ha det rätt lugnt. Och jag har haft en rottweiler förr och saknar verkligen det...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: Fragile
·
B
Övr. Hund var idag ute med min hund, liten mellanpudel, och var på väg runt vårat hus (radhusområde, ganska tätt mellan husen) och i ett av...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: LionQueen
·
Övr. Hund Gott Nytt År på Er allihopa!! Hoppas hundarna klarar natten utan att utstå allt för mkt lidande av oljuden. Och att ni människor... 2
Svar
22
· Visningar
1 404
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Vad innebär det egentligen att gå från att ha 2 hundar på 2 år till att skaffa en valp också? Jag vill höra alla nackdelar,jag är...
Svar
11
· Visningar
1 008
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka