Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har just spenderat HELA eftermiddagen med att försöka få ned 4 katter från ett träd (inte mina allihopa, grannens med....) Först... 2
Svar
20
· Visningar
1 486
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund :angel: :D :angel: Inte ofta alla 5 lyckas fastna på samma bild.. Givetvis måstes det ju busas även med Molly.. Stromboli har...
Svar
8
· Visningar
961
Senast: _Diddl_
·
T
Övr. Hund Hej! Skriver detta under ett nytt namn eftersom jag har en för mig mycket angelägen fråga och helst vill vara anonym. Saken är den att... 2
Svar
21
· Visningar
1 867
Senast: Tian
·
Övr. Hund Det är vi alla överens om ;) Men jag kommer inte att sakna *Fiskmåsskrikena de utstöter när det vankas frukost, lunch, middag &...
Svar
5
· Visningar
847
Övr. Hund Wiiiiieee Dumbo? Jisses! Sicken helomvänding! Bus,bus,bus. Best Friends Sjung med nu syrran!! Okey! :D
Svar
8
· Visningar
1 006
C
Övr. Hund Jag har en ridgeback hane på 9 månader som är min favvo kille. Men jag har blivit osäker på en del saker som gäller/gällt när jag köpte...
Svar
18
· Visningar
1 789
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Det känns som om jag skulle behöva det.Jag har tidigare berättat att valpen har domodex (antagligen generell dessutom) och att han är...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: citron
·
D
Övr. Hund Hej! Har någon tävlat agillity och filmat? Skulle vara kul att se :bump: Har ni något annat så lägg gärna ut :)
Svar
1
· Visningar
663
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Black
·
T
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av rasen? Jag vill veta så mycket som möjligt och gärna se bilder!
Svar
3
· Visningar
724
Senast: Tian
·
Övr. Hund Min älskade hund närmar sig nu 15 år (i mars). Han har under hela sitt liv varit väldigt frisk och kry, han hade öroninflammation som... 2
Svar
28
· Visningar
2 299
Senast: portofri
·
C
Övr. Hund Våran hund Isac! Är verkligen värdshistoriens fegaste! Han blir rädd för plastpåsar som fladdrar, han vågade tex inte gå nära frysen...
Svar
5
· Visningar
768
Senast: pumah
·
Övr. Hund Hjälp! Våran hund är som en trotsig 4 åring! Han skiter totalt i vad jag (vi) säger! Många har säkert läst min tråd "Jag tror jag...
Svar
7
· Visningar
1 735
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund uäääck! :eek: Min gammelhund (snart 11 år) har börjat fisa nåt så förskräckligt. Hon får samma foder som de andr ahundarna och de fiser...
Svar
8
· Visningar
12 125
Senast: Smulis
·
Övr. Hund som många vet så har min valp varit hos veterinären pga onormalt hög vattentörst. men som jag skrev så var alla värden helt normala, så...
Svar
19
· Visningar
2 179
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Nu har min ena hundjävel snott julskinkan:crazy: :devil: :crazy: :devil: Jodå, den var bakom en stängd och låst dörr som hon har...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: mimmipigg
·
T
Övr. Hund Han är idag 11 veckor Här har vi lite vikter 13/10-06 333g 9/12-06 5kg 21/12-06 6,8kg 27/12-06 7,5kg Sen lite bilder från i...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund De växer som ogräs :eek: och nu är det bara dryga 3 veckor innan de flyttar hemifrån till sina nya ägare.. Tiden går skrämmande fort... 2
Svar
29
· Visningar
2 048
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund I försäkringskassans reklamfilm så är det en hund som hjälper till att dela ut brev/tiningar. En grå krullig hund med "tofsar" på...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Då jag inte ställer ut min dv.schnauzer så klipper jag henne istället för att trimma riktigt. Men hon blir ju så ffffrysig då. Var... 2
Svar
32
· Visningar
2 151
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka