Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Hej! Funderar nu på att köpa mig en till hund som jag kan träna och tävla med i lydnad och ev. agility. Har nu en 8 årig wheaten tik... 2
Svar
28
· Visningar
7 329
Senast: LilleSkutt
·
Övr. Hund På VÅRAN (föräldrarnas)hund. Vi köpte honom som valp och jag ville såklart börja uppfostra honom direkt. Lära honom att inte dra i...
Svar
18
· Visningar
1 371
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Dock på grannen den här gången. Hon har slängt ut fläsksvålar i skogen precis vid tomtgränsen och även in på våran tomt. :eek: Såå...
Svar
6
· Visningar
779
Senast: Grana
·
Övr. Hund men jag blev lite förvånad i går kväll då vi såg sällskapsresan. Jycken låg och sov så gott i soffan bredvid mig när Stig-Helmer och...
Svar
12
· Visningar
1 413
Övr. Hund ...i temperament och hull? Jag LOVAR att detta är min sista kastreringstråd (tror jag:angel: )... God Jul!
Svar
12
· Visningar
1 301
Senast: ako
·
Övr. Hund Ska jag få min lilla hund att låta bli kattmaten i stallet och få henne att äta hundmaten hemma? Hon är bedrövlig. Finns det kattmat...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Annielee
·
Övr. Hund kan jag ge mina hundar rökt fårben? Hade fårfiol i går och benet blev ju kvar, undrar om jag kan ge det till mina hundar?
Svar
9
· Visningar
8 051
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag var in till veterinären med katten och passade då på att väga hunden. Det är en schäfer på nio månader och han väger 40 kg! :eek... 2 3
Svar
59
· Visningar
10 146
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Ska till My Dog mässan i trettonhelgen, och tar tåget dit troligtvis. Men HUR kommer jag till Svenska Mässan på lättast sätt? Om jag...
Svar
8
· Visningar
846
Senast: Mynta2
·
K
Övr. Hund Hej har en femårig schäffercolly. I går började hon gnälla sedan kissade på mattan och det var inte lite vi hade varit ute jättelänge...
Svar
5
· Visningar
1 614
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund till mitt hem vars största intresse är att våldgästa mina tikar... Odågan är en stor, översexuell, ouppfostrad hanhund som min kusin... 2
Svar
38
· Visningar
2 461
Senast: Websters girl
·
T
Övr. Hund Hej alla, jag är ny här, och heter Tess o har en Dobermann på 6 månader som heter Igor.. :) Nu till mitt lilla problem, eller ganska...
Svar
3
· Visningar
887
S
Övr. Hund Har en ny hund på gång och vill ha en relativt bruksavlad hund men har dålig koll på linjerna. Hunden jag funderar på är efter Ulk Vom... 2
Svar
26
· Visningar
3 904
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Valpen har ju fått diagnosen panostit(växtvärk) och har ätit en tiodagarskur Rimadyl och var fortfarande halt så vetten skrev ut en...
Svar
1
· Visningar
1 070
Senast: syrran
·
A
Övr. Hund Vi har skaffat en hund, blandras Jämthund-Border Collie. Han är nu 14 månader, och han har tydligen bott i hundgård sina första sju...
Svar
2
· Visningar
2 074
Senast: Annika_38
·
Övr. Hund min hund är förstoppad sen igår morgon/lunch.. han försöker bajsa men det kommer inget :( vad kan man göra åt saken hemma? när bör man...
Svar
17
· Visningar
41 703
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Vet inte om man säger spenar på en hund, men ni fattar vad jag menar hoppas jag :smirk: Iaf är det dem som sitter högst upp, närmast...
Svar
6
· Visningar
7 240
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Nu är min valp hemma :love: Han är full av bus och så söt! Här är en liten rolig film när han får ett av sina dampryck. Filmen blev...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Tiggertjejen
·
C
Övr. Hund Har skaffat schäfervalp, en hane, som jag haft i ca tre veckor nu. Han var smal när jag fick hem honom och jag skulle vilja ha lite mer...
Svar
10
· Visningar
5 114

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka