Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund min mamma har köpt en lagotto någonting (tryffelhund) nån som har några erfarenheter av såna?? :confused: jag pratar inte med min...
Svar
6
· Visningar
2 051
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Hund Och jag är så glad över mitt val av ras. Jag fick så mkt pusch och stöttningar av er att våga köpa denna rasen och ja, det blev kanon... 2
Svar
20
· Visningar
1 535
Senast: Betsy
·
H
Övr. Hund Kolla in vårna underbara nakenfis Bönan... http://hem.passagen.se/sploff
Svar
11
· Visningar
939
Senast: Havregryn
·
M
Övr. Hund Jag går och funderar på att köpa en till hund. Jag har en hund nu som jag älskar över allt annat, men jag är rädd för att hon kommer att...
Svar
8
· Visningar
792
Senast: Duvan
·
E
Övr. Hund Vad ska man göra med en skällig hund? Han är 10 månader, så fort man är ute o går och möter människor eller andra djur så blir han galen... 2
Svar
21
· Visningar
3 617
Senast: GaurdianAngel
·
D
Övr. Hund Hej allihopa Jag har ett problem med min ettårs tik. Det är så att hon är väldigt duktig på alla sätt och vis och jag har inga som...
Svar
8
· Visningar
1 537
Senast: linafina
·
Övr. Hund Någon som ska dit med eller utan vovve? Själv fick jag nummerlappen idag. Vi ska ut som nr 2 i ringen. Förra gången fick vi gå ut...
Svar
10
· Visningar
931
Senast: linafina
·
F
Övr. Hund Vilka här går och väntar på hund? När är det beräknat att hunden ska komma hem till Er? Vad är det för hund? Den 14:e är... 2
Svar
23
· Visningar
1 502
Senast: Fjunet
·
Övr. Hund ...att denna lilla snorvalpen skall bli värmlänning :love: Tänk som det kan bli :angel: :p 2
Svar
25
· Visningar
1 774
Senast: martha
·
Övr. Hund Här e 101 anledningar varför man ska skaffa en (staffe) men tycker det ser mer ut som pitbull.. :rofl...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: glee
·
M
Övr. Hund Jag och min sambo har bestämt oss för att skaffa hund, en Fransk Bulldogg! :bump: Så jag kommer säkert hänga här ganska mycket...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: GaurdianAngel
·
S
Övr. Hund Vi har egentligen bara ett "problem" med vår nu 8 månaders Golden Retriever och jag skulle vilja ha tips på hur man som bäst får hunden...
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Kära medhundägare på detta forum, jag måste få be er om råd. Jag har en blandrashund på snart sex år som har en mycket komplex... 2
Svar
32
· Visningar
3 236
Senast: Zafir
·
K
Övr. Hund Vi bor i ett kedjehus (dvs ett långt hus avdelat på mitten med ingångar från ena långsidan.) mellan våran och grannens tomt finns ett...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund .. vilken ras skall det vara och varför vill du ha just den rasen?? Ni får skriva max 3 raser.... :rofl: *Ja, jag är uttråkad... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 727
S
Övr. Hund Har en kompis som har en hund - vi sa alla från början att det inte kommer funka. då hon är ensamstående och har en dotter på 3 år, och...
Svar
3
· Visningar
1 106
Senast: Milosari
·
H
Övr. Hund Jag vill ha förslag på hundnamn. :idea: En liten tjej är det. :love: Har inte fått henne så jag vet inte hur personligheten är men...
Svar
8
· Visningar
13 842
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Hej! Är det någon som har nåt bra tips på cainterrier-kennel?? Vad tycker ni om rasen, är intresserad av att höra... Mvh M
Svar
2
· Visningar
1 705
Senast: Rutan
·
F
Övr. Hund Om allt går bra med hunden som vi ska ha på prov, så behöver han en bädd. Men jag vet inte vad småhundar brukar gilla att ligga i...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag har aldrig besvärats av sjuk hund eller något direkt avvikande beteende..Men de senaste veckorna har hon börjat kissa jätteofta, hon...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III