Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Har en hund, vi är hans fjärde hem. Men han har varit hos oss i ett och ett halvt år snart, var nio måndader när han kom till oss, och... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 534
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Hund en härlig vinter dag me mina doggs.... :bump:
Svar
2
· Visningar
871
Senast: SweetOlivia
·
L
Övr. Hund Om ni skulle få nys om någon som vill sälja/göra sig av med sin lilla chihuahua, kan ni inte säga till mig då. Min hund har varit död...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: lill_sessan
·
I
Övr. Hund Är det nån som ger det till sin schäfer som har klåda. och har märkt att det hjälper. ?
Svar
3
· Visningar
662
Senast: linafina
·
Övr. Hund ...min valp i sommar :eek: om besiktningen är ok ska jag hämta honom till veckan och så har jag bestämt att jag ska ställa ut honom i...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Här kommer mera bilder på min valp som är 8 veckor! Laddad! Lite trött Måste vila mig lite Är du klar snart? Kläderna...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: sofia77
·
Övr. Hund Lite bilder från Nikitas valpning. Blev tyvärr bara en hane men ska ta dit en valp från en annan kull imorrn så han slipper vara ensam...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Vad är det för symptom på det?
Svar
3
· Visningar
4 273
Senast: Itchie
·
Övr. Hund Vilket bolag har ni eran hund försäkrad i? Till vilka värden? Vad ligger självrisken på? Är ni nöjda med erat val? Funderar på...
Svar
6
· Visningar
771
Senast: Piretto
·
Övr. Hund Har några frågor till de kvinnliga hundägarna här inne (ja, de som är lite manliga av sig får också vara med, bara de är tjejer :crazy... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 809
Senast: nevin
·
Övr. Hund Nu är Mulle röntgad, avgiften är inbetald och nu väntar vi bara på svaret :banana: Får hoppas att resultatet blir bra. Fick ta om... 2
Svar
31
· Visningar
3 102
Senast: Kilauea
·
I
Övr. Hund är det nån som ger det till sin hund ?
Svar
9
· Visningar
879
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag undrar vad valet blev i kön när ni skulle skaffa hund? Varför just en tik eller hane? Är ni nöjda med valet? För mig var det... 2
Svar
23
· Visningar
11 784
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund Igår vid fem så hämtade jag min lilla Jack Russel :love: Här är lite bilder: Vill inte vara stilla Nu vill jag gå Närbild...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Mysgrisen
·
G
Övr. Hund Jag har äntligen kommit på vilken ras jag ska skaffa mig. Nu återstår det bara att hitta en bra kennel... Någon som vet bra kennlar...
Svar
9
· Visningar
2 250
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Hej! Jag hittar inte längre till Hundforumet som låg på Tävlingskalendern förut! Någon snäll själ som kan hjälpa mig hitta dit igen? :)
Svar
2
· Visningar
650
Senast: Lupin
·
I
Övr. Hund är det nån här som vet i vilket hundfoder det finns i?
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Wishes
·
Övr. Hund Hur mycket kostar en hund i mån ung? Beror ju såklart på vad man har för hund men i snitt? En normalstor hund då alltså. Typ labbe...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: svart arabhingst
·
Övr. Hund Påsk betyder ju raketer och smällare. Våran hund är totalt livrädd för det. Hon är helt hysteriskt rädd så fort det bara smäller ute...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund upptäckte igår att Lokes svans inte riktigt ser ut som den brukar. istället för att vara rak hela vägen när han är i rörelse så är det...
Svar
9
· Visningar
8 047
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III