Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

• Låst
Hundhälsa Jag tror att min valp kan ha blivit förkyld. Var hos vet och skulle vaccinera men hon misstänkte virus då hon låter vid andning... 2
Svar
31
· Visningar
8 018
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Vilka tränar/jagar med sina retriever/spaniels? Berätta gärna om er hund och er träning! :)
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Miljah
·
Hundavel & Ras Skulle vilja ha lite hjälp av alla kunniga här inne att lista ut en hundras. Anledningen är att jag jobbade som dagmatte i tonåren och...
Svar
9
· Visningar
1 923
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Man får sig några tankeställare när man tittar på programmet och i allafall jag funderar på var gränsen går när det är vanvård och när... 2
Svar
29
· Visningar
9 431
Senast: Sol
·
  • Låst
Övr. Hund Då jag har 2 hundar nu så måste dem flyga i cargo nästa gång vi ska resa. Men jag är så orolig.. Tänk om dem slarvar bort buren, tappar... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 512
Senast: Smurfoff
·
Övr. Hund Ska ringa försäkringsbolaget på måndag så fort det öppnar, men undrar om någon vet, för det kan ju ändå hända något på ett dygn om man... 2
Svar
20
· Visningar
5 427
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Lämnade precis in vår ens hund på djursjukhuset, idag ska han opereras pga urinsten. Några av er svarade i den andra tråden, men jag...
Svar
12
· Visningar
6 407
Senast: McFlurry
·
Hundavel & Ras Hej! Det här är säkert en uttjatad diskussion på det här forumet men jag hittade inte riktigt svaret jag söker i andra trådar så jag...
Svar
16
· Visningar
1 617
Senast: Singoalla
·
Hundhälsa Jag har aldrig gett min hund något med lök i, för att jag lärt mig att det ska man inte göra. Men, nu när min kära mor var hundvakt så... 2
Svar
20
· Visningar
31 525
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Löste SKK tävlingslicens för min blandras för att gå diplomtest med henne på vildsvin. Det slog mej nu såhär sent på kvällen att jag...
Svar
5
· Visningar
1 836
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Min hund är en 4årig dobberman/ rottis blandning som idag äter Carrier Original. Hon håller inte riktigt hullet med det fodret och jag...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: SunDown
·
Hundhälsa Ni med hundar som har artros, hur ser aktiveringen ut? Igår var vi inne hos vet och fick konstaterat att hunden har artros i v.b. Detta...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: Tjôta
·
Övr. Hund Hej Vi ska köra upp till Stockholm, närmare bestämt Solna, och stanna över hos min bror, torsdag-fredag. Vi kommer då även ha...
Svar
9
· Visningar
3 473
Övr. Hund Min grannes hund har nu börjat skälla så fort han beger sig till jobbet... grannen börjar tidigare än mig så det betyder att jag måste...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Hej! Har en DSG på 7år i April och hon haltar nu bak. Ska såklart åka till veterinären men tänkte bolla lite tankar med er under... 2
Svar
24
· Visningar
4 135
Senast: Fragile
·
Övr. Hund I min BR-förening står det i ordningsföreskrifterna att hundar ska hållas kopplade i området och man får inte rasta dem där heller...
Svar
8
· Visningar
1 394
Senast: muppia
·
Övr. Hund Någon som hört talas om Hundens utbildningsakademi?
Svar
0
· Visningar
530
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Har letat och hittat några tuggben som är lite annorlunda: risben, majsben samt plastbenet. Någon som vet om de är bra eller dåliga? Kan... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 338
Senast: Picky
·
Hundhälsa Tänkte börja ge min dvärgpinscher färsk foder då hon är väldigt kräsen på torrfoder. Pillar mest i det. Vad är fördelar/nackdelar... 2
Svar
38
· Visningar
6 559
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ställde frågan lite löst i uppdateringtråden men fick svar av typ en så kolla om det vart mer respons i en egentråd. Beskriv era mål för...
Svar
2
· Visningar
450
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejting

Hund, Katt, Andra Djur