Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag har blivit sugen på att bli med hund igen men är inte så sugen på att ha en valp. Är väldigt nyfiken på rasen Engelsk staffordshire... 2
Svar
23
· Visningar
4 044
Senast: Grana
·
Hundhälsa Ni som har löptikar och bor i lägenhet, hur gör ni städar ni trapphuset? Har en ganska stor hund och ibland kommer det lite blod...
Svar
13
· Visningar
1 659
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund Vi har börjat lära vår valp (13 veckor) några enkla kommandon, bland annat "sitt", "nej" och "varsågod". Vi har övat med både godis och...
Svar
8
· Visningar
1 174
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Vad gör man när hunden biter en? avleder och tar händerna bakom ryggen, är det fel? kommer bitandet att upphöra helt när tänderna är klara?
Svar
17
· Visningar
1 793
Senast: hastflicka
·
Hundträning Jag har en 6-årig omplaceringstik hos mig just nu som tyvärr inte är tränad på ens de enklaste kommandon (sitt, stanna etc). Efter några...
Svar
5
· Visningar
1 193
Hundhälsa I lördags morse avlivade vi vår NewFoundland Akilles. Jag postade en tråd kring jul när han var inlagd för ett förmodat diskbråck i...
Svar
6
· Visningar
7 214
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Jag är sjuk och hemma från jobbet idag. Vovven tycker det är trevligt med sällskap men säger att oj vad tråkig du är matte! Hon fick en...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Emor
·
Hundhälsa Vår underbara svarta panter Maya har fått klåda över kroppen, länderna och tassarna är jobbiga. Vetten hittar inga speciella fel utan...
Svar
4
· Visningar
1 564
Övr. Hund Min mamma har en blandis (schäfer, tervueren och grand danois) på 5 år. Tik. Mamma menar på att hon är understimulerad, och att det är...
Svar
7
· Visningar
1 670
Senast: Och_Aye
·
Hundavel & Ras Ja, detta året planerar vi att utöka flocken med en hund till, just nu lutar det väällddiigt mycket åt en staffe, det jag läst och...
Svar
5
· Visningar
3 826
Senast: XiwT
·
Hundavel & Ras Jag är full av jaktspanielfrågor, kanske finns någon här med kunskaper och erfarenheter? Jag och sambon håller på att göra oss...
Svar
0
· Visningar
788
Senast: Raia86
·
Hundhälsa Lilla Ivan har börjat tappa färg. :eek: Han ser verkligen förjävlig ut. Det började med nosen, nu är även hakan och läpparna blekta... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
42 123
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Upptäckte idag en ganska stor knöl vid en av hennes nedre spenar. Misstänker givetvis tumör. Ska ringa veterinär direkt på måndag men...
Svar
10
· Visningar
1 960
Senast: martha
·
Hundhälsa Mamma och pappas tik verkar ha jobbiga löptider, finns det nåt sätt man kan lindra det på? Hon går ofta runt och flåsar, ligger och...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Hur skulle ni säga att man ska bete sig när man har hund med sig i anlagda motionsskidspår? För att inte sabba och störa för övriga...
Svar
19
· Visningar
1 761
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har idé torka.. Odjuren skall döpas! Frallorna, en tös och en pojk..:love: http://www.youtube.com/watch?v=uDKvvE-2IBI 2 3
Svar
41
· Visningar
6 138
Senast: Zizzy
·
Hundhälsa Hej. Provar detta forum för o se om någon kan ha en susning? Har en liten blandras, chihuahua/pekignes, 3 år gammal, tik. Väldigt...
Svar
17
· Visningar
3 286
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Hej, har en valp som vägrar gå promenader. Den har täcke och fryser lite ibland. Har provat locka den och funderar på om man ska behöva...
Svar
12
· Visningar
5 237
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Jag funderar på att köpa en schäfer men är det möjligt utan kontakter eller kunskap om vilka linjer eller kennlar som har friska och... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
14 803
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Har anmält mig till Hässleholm valputställning i slutet av februari! Min valp kommer ställas i 4-6 månaders klassen. hon är 4 månader...
Svar
3
· Visningar
1 121
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈