Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja - hur gör ni alla bukefalister? Många jobbar/ går i skolan hela dagarna. Vore intressant att veta hur ni löser det så inte hunden ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 485
Senast: gicageli
·
Hundhälsa Försökte leta efter om det redan fanns någon sådan här tråd men hittade ingen, kanske är jag kass på att leta... Hur som helst, idag...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 279
Senast: giovanna
·
Övr. Hund :rofl::bump: Om man korsar en Border collie med en boxer får man en hund som först vallar ihop flocken och sen vill börja leka och...
Svar
12
· Visningar
1 709
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Fick i torsdags hem en 3 årig hane tibbe/papillon korsning, nu är det ett problem han pissar o skvätter inne överallt, tips på hur man...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag håller på och funderar mycket kring vilodagar, balans i träningen osv.. Skulle vara intressant att höra hur ni ser på saken! Så...
Svar
18
· Visningar
2 286
Senast: Migo
·
Hundhälsa Vi har två hundar som är 9 resp 3,5 år, de har inga problem med att vara ensamma hemma. Vi jobbar båda heltid/dagtid och det har vi...
2
Svar
34
· Visningar
3 417
Övr. Hund Väljer att starta en ny tråd om detta då det inte riktigt hör ihop med tidigare trådar som förekommit (i alla fall ingen som jag...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: Lona
·
Övr. Hund Jag har blivit förfrågad att ta om hand om min kusins hund tre månader och eventuellt längre då han av personliga själ inte klarar detta...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Bamse
·
Övr. Hund Jag söker efter ett fodervärdsavtal som inte har med skk att göra. Jag söker ett som mer påminnner mer om ett hästavtal. Någon som...
Svar
14
· Visningar
2 375
Senast: snoofy
·
Övr. Hund Hej! Jag känner att jag skulle behöva lite input från er. Läget är såhär; jag ska åka utomlands en tid och jobba/resa. I landet jag...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Har suttit och läst igenom en del fodertrådar nu och det verkar som att många rekomenderar standardt som foder om man vill ge torrfoder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
26 750
Senast: nilie
·
Övr. Hund Vilket kan ni rekommendera? Jag vet att jag hade trixie en gång med karbinhake gick av..
Svar
9
· Visningar
944
Övr. Hund Åh jag känner att jag sitter i en jobbig situation just nu. En vän till mig har en arbetskamrat som har en tik, 8 år gammal Amstaff, som...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Min hund har blivit väldigt gasig/dålig i magen, eller har vart det lite under den tiden vi haft honom. Men fodervärlden är en djungel...
Svar
17
· Visningar
9 323
Hundavel & Ras Ja som rubriken lyder helt enkelt. Hur tänker ni som har kennel etc när ni använder hanhundar till andra tikar? Hur kom ni fram...
Svar
5
· Visningar
1 572
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Har ju helt glömt bort att visa er min underbara lilla valpkull ! Här kommer dom PÖTNÖTARNA !!! I dag 3 månader max <3 Pepita och...
Svar
18
· Visningar
1 799
Senast: tesora
·
Hundavel & Ras Jag håller på och letar hund och kommer att köpa en rätt så ovanlig ras. Har hittat en uppfödare som har en kull med stamtavla men...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
16 552
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund "VARNING!!! Vill utfärda en kraftig varning till alla hundägare i området Tynnered. Under natten har ungdomar roat sig med att...
Svar
4
· Visningar
1 647
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Hej! jag har varit medlem i sbk, nacka bk och stockholm södra bk ganska länge. Nu behöver jag mitt medlemsnummer och kan för allt i...
2
Svar
22
· Visningar
8 407
Senast: Cocos
·
Hundavel & Ras Hejsan! jag har en fransk bulldog tik som nu är inne på dag 12. i dag var vi och hällsade på hanen. Och min tik gjorde inga tendenser...
Svar
16
· Visningar
9 863

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp