Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund har haft problem med sig hud sen ca 4 månaders ålder, han är idag ett år, har gjort foderallergi utredning utan nått vidare...
Svar
4
· Visningar
2 912
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Haha, ok, konstig rubrik kanske :angel: Men jag såg något program på TV(animal planet?) där de gjorde någon sorts "utvärdering" av en...
Svar
2
· Visningar
857
·
Hundhälsa Vet inte varför jag postar tråden, mest bara därför att jag är så himla förbannad på livets orättvisor tror jag. Nu har tre av mina...
Svar
5
· Visningar
1 244
Övr. Hund Hur klipper ni era hundarsklor? Hur nära klipper ni pulpan? Farligt om det börjar blöda för att göra pulpan ska bli mindre? Ska de... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
30 771
Senast: IseeU
·
Hundavel & Ras Ni som har lagt ut hanar på foder - hur många parningar har ni skrivit in? Vad tycker ni är en rimlig mängd med parningar att kräva...
Svar
5
· Visningar
1 685
Övr. Hund Hur i hela friden lär man av hundar att öppna dörrar? Vi har fått byta en dörr, en dörrkarm, 2 lås till såna där man måste öppna med...
Svar
10
· Visningar
2 019
Hundhälsa Jag har av amerikanska vänner fått länken till en hemsida som innehåller en väldigt omfattande genomgång av olika hundmatssorter (torr...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Totte fick ett ben för nån dag sen och har tuggat som en idiot, nu har han hårda benrester i hela pälsen (krulligt pudelhår). Har badat...
Svar
11
· Visningar
1 177
·
Övr. Hund Jag behöver nya skor, som av förklarliga skäl ska med ut i skogen och tåla en hel del väta, de ska även vara stabila och med bra... 2
Svar
27
· Visningar
6 262
Senast: LillaMy84
·
Hundhälsa Veterinarerna star handfallna, och min lilla Hera fick mer eller mindre dodsdom idag. 12 veckor gammal har hon utvecklat "focala... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 323
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Är sugen på en ny bra bok men kan inte bestämma mig för något, så då vänder jag mig till alla hundmänniskor där ute! Vilken är den...
Svar
2
· Visningar
1 332
Senast: Annie_92
·
Övr. Hund Vad tror/tycker du är de vanligaste hundproblemen? Jag har googlat men landar hela tiden på CM:s uttalande om vad som är vanligaste... 2
Svar
20
· Visningar
2 100
Senast: hjarterdam
·
Hundavel & Ras Antar att ni redan vant er vid ett antal sådana här trådar, men jag tänker göra listan på "vilken-ras-ska-jag-ha-trådar" ännu längre...
Svar
10
· Visningar
1 487
Hundhälsa Jag har en schipperke som är 8 år ung och pigg. Hon kräver inte lika mkt som när hon var ung (timtals motion/aktivitet per dag) utan...
Svar
4
· Visningar
1 273
E
Övr. Hund HEJ! Undrar om någon som vet hur det går till med vetrinären kan svara på min fråga. Det är så att min hund fick en sticka i tassen i...
Svar
7
· Visningar
7 491
Senast: eedurui
·
Hundhälsa Ni som har kastrerat... har ni gjort det under narkos eller har hunden endast fått lokalbedövning och lugnande? Jag har ringt runt...
Svar
8
· Visningar
2 856
Övr. Hund Vet att ni har koll, hur får jag enklast en hund från England till Sverige? Vad krävs? Kan kosta? Sen omvänt, en rabies-vacc hund...
Svar
16
· Visningar
10 620
Senast: QuickStar
·
Övr. Hund Om man är intresserad av att tävla lydnad och gå kurser och lära sig mer inom bruks och träna, vilken hund rekommenderar ni då för en... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 994
Senast: daniel78
·
Hundhälsa Undrar om kastration hos hanhundar har några fördelar när det gäller hälsa, isf vilka?
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vid 23-tiden ikväll åkte jag hem från en middag hos "grannen" 4 km bort. Mitt på 70-vägen bromsar jag in för något som jag trodde var en... 2
Svar
22
· Visningar
3 076
Senast: alenchik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Atletix