Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi har ju en dalmatiner som är 8 månader nu. Hon aktiveras osv och lär sig ett och annat. Men hon blir bara värre och värre mot...
Svar
11
· Visningar
1 614
Övr. Hund Jag får hem min nya familjemedlem om knappt två veckor och funderar över foder. Jag är ju minst sagt jättenöjd med färskfoder till min...
Svar
8
· Visningar
2 761
Hundhälsa Hur snabbt brukar man kunna se resultat efter att man har börjat ge allergifoder? Nu har det gått en vecka och jag tycker inte att min... 2
Svar
21
· Visningar
6 273
Övr. Hund Jag är kluven mitt itu känns det som. En tik ur en kull som jag har varit väldigt intresserad av redan långt innan de föddes finns helt... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 474
Hundhälsa Nu är jag så jäkla trött på allt jäkla krångel med foder till min hund. Hon är antingen foderkänslig eller foderallergisk. Vi har provat... 2
Svar
28
· Visningar
2 071
Hundavel & Ras Nu visas ADC konferensen snart på TV! Ämne: Avel, DNA och Genetik i Per Erik Sundgrens minne...
Svar
9
· Visningar
1 289
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Jahapp, då har det man inte vill hitta på sin jycke dykt upp:( Vår gammelman, 10årig labbe har sedan tidigare en spene som är dubbel i...
Svar
0
· Visningar
817
Senast: Lazy Lady
·
Hundavel & Ras Jag har en 1årig tik som är 50% Schäfer 25% Jämthund och 25% Kungspudel, det är klart att hon har ''problem'' med båda frambenen men... 2
Svar
28
· Visningar
2 768
Övr. Hund Japp, har ni såna? Jag blir svimfärdig av tanken på att anmäla mig till en tävling, så, hur ska själva tävlingen gå? Hur gör ni som... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 008
Senast: Kakis
·
S
Hundavel & Ras Skapar en tråd för denna underbara ras. För de som har en, och de som bara undrar över den. Finns det redan en sådan tråd får ni väl...
Svar
7
· Visningar
2 401
Senast: Fenja
·
J
Hundhälsa Min hund har blivit opererad idag och fick en tratt med hem. Hur har ni som haft tratt på era hundar gjort när dem ska dricka osv...
Svar
11
· Visningar
18 970
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Rufus har gått på samma dagis i 2,5 år och verkar för det mesta stortrivas och även jag är nöjd med hans dagar på dagis. Dock har det...
Svar
14
· Visningar
2 858
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Veterinär är kontaktad och vi ska dit i em, så på den punkten kan nu andas ut :) Men kanske ngt här varit med om liknande och jag kan...
Svar
2
· Visningar
2 073
Senast: Shark
·
Övr. Hund Det här med översättning via Google eller annat kan bli ganska kul ibland...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Rie
·
J
Övr. Hund Hej! Nu här det såhär att min familj ska köpa en ny hund och det kommer bli en miniture american sheppard, en tik, blue merle och vi...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Herregud.. Min hjärna står absolut still & mitt nya hjärta är fortfarande utan namn! Går ju inte för sig! Valparna har inte fått... 2
Svar
33
· Visningar
2 927
Senast: Hagstadius
·
Hundhälsa Någon med bra och roliga uppvärmningstips för hunden innan den ska dra? Jag vill alltid ut i spåret fort då jag väl kommer fram, men...
Svar
6
· Visningar
1 213
·
Hundhälsa Så kom vintern, och vägsaltet. Herrarnas trampdynor är lite torra, dom verkar inte irriterade av det, men innan det blir värre så kan...
Svar
7
· Visningar
15 855
·
Övr. Hund Jag gissar det är fler där ute som tycker det är roligt att lära hunden såväl nytto-tricks som små tricks som mest är roliga. Men... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 466
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Jag och Ilo har fastnat med ett trix. "Bubbla". Hunden ska lägga nosen i vattnet och göra kaffekoppen. Hittils doppar han nosen i en... 2
Svar
24
· Visningar
2 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka