Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt Har inte sett någon sånn här tråd här i katt forumen, så jag tänkte att vi kan ha en sånn tråd för alla med katter som har lust att visa... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 732
Senast: Guldaskig
·
Övr. Katt Min hundbäddskissande 15 åriga hane dog i dag. Vet ej hur. Hittade honom under databordet liggandes död. Han levde på morgonen, var ute...
Svar
7
· Visningar
1 358
Senast: fluffig
·
L
Övr. Katt Hej alla kunniga människor! *varning för långt inlägg* Jag och mitt ex bodde ihop med två katter och två hundar. För två år sen...
Svar
13
· Visningar
1 385
Senast: louiseekroth
·
M
Katthälsa Jag har tå katter. Mamma katt är 1.5 år ungefär och ungen snart ett halvår. Honor båda två och mamman är kastrerad för inte allt för...
Svar
13
· Visningar
2 402
Senast: Meteorologen
·
H
Övr. Katt Har ett stort problem med min 6månaders honkatt hon förstör lägenheten. Detta problem har jag haft i ca 1,5 mån. Hon drar bort bitar...
Svar
4
· Visningar
1 410
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Nu går jag iof händelserna lite i förväg, men jag behöver försöka lugna min oro. Sambon och jag har två helt fantastiska katter som är...
Svar
9
· Visningar
2 486
Katthälsa Min mammas stallkatt har börjat hosta, en riktig skällhosta. Han hade mask för ett tag sen, och avmaskades. Efter maskningen blev han...
Svar
5
· Visningar
2 311
Senast: TinyWiny
·
N
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7847845.ab Stackars liten :(
Svar
12
· Visningar
2 292
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Har en katt med pälsproblem, eller ja han har inga större problem men jag som han sätter tänderna i så fort kammen kommer fram tycker...
Svar
8
· Visningar
1 636
Senast: MayDay
·
Övr. Katt Hur har ni som har katterna på balkongen löst det? Sitter här just nu och sliter mitt hår...Köpte ett Netty-nät som verkade bra och...
Svar
11
· Visningar
6 188
Senast: REIN
·
Övr. Katt Nu har mina kattungar, som föddes i stallet i början av sommaren, hunnit bli gamla nog att flytta "hemifrån". Nu är det så att jag har...
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: MiaMaria
·
Övr. Katt Vad kan det bero på? Han började med det när han hade sin förra kattlåda, han växte ur den (även om han fick plats) och det tog mig...
Svar
18
· Visningar
10 134
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Vilken kattsand luktar minst? Och vad kostar den ungefär? Jag är inte speciellt nöjd med Eldorados. 2 3
Svar
52
· Visningar
11 984
Senast: hundar
·
Övr. Katt För att göra en lång historia kort så dök det plötsligt upp en honkatt här, dagen efter att vi hade avlivat våra förra stallkatter (pga...
Svar
7
· Visningar
13 653
Senast: Gnapp
·
J
Övr. Katt hej jag undrar om någon här använder bästis kattmat *torrfoder* till sina katter.. funderar på att köpa det o skulle vilja veta om det...
Svar
1
· Visningar
2 701
Senast: Nina_kanin
·
Katthälsa Hej! Jag har två stycken kattungar,bondkatter på ca 17 veckor =) Dom äter mjautorrfoder och jag har försökt ge dom mjau "blötmat" också...
Svar
8
· Visningar
1 476
Senast: Nina_kanin
·
Katthälsa Måste be er kloka människor om råd i denna foderförvirring. Jag blev för tre veckor sen (ganska spontant) ägare till två underbara... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
11 418
Senast: Sol
·
Katthälsa Jag har märkt att under de senaste dagarna när jag busat med katten, att han "andas" med munnen öppen (eller om han bara har munnen...
Svar
7
· Visningar
1 556
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Min väninna har kattungar, de är sex små pojkar som blir 8 veckor på lördag. Min bror ska ha en av kattungarna när de är stora nog... 2
Svar
22
· Visningar
8 942
Senast: Majvi
·
Övr. Katt För ett par veckor sedan kastrerade jag min ena honkatt. Hon är mamma till min andra honkatt som snart är 5 månader. Innan hon...
Svar
5
· Visningar
1 161
Senast: Micks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka