Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag och min sambo var precis ute på en sen promenad då vi, efter ett tag hittade en liten kattunge (dock stor nog att den säkert tagits...
Svar
7
· Visningar
1 218
Övr. Katt Jag är sugen på att skaffa 2 katter lite senare i livet och har bestämt att katt 1 skall vara en Egyptisk Mau, fantastisk ras! :love::d... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
25 106
Senast: cili
·
P
Övr. Katt Mina katter har blivit för dyra i drift och jag tänkte att om jag lagar mat till dem så sparar jag några kronor. Ngn som har ett recept... 2 3
Svar
44
· Visningar
20 793
Senast: Acses
·
Övr. Katt Sitter här och väntar på att tjockiskatten ska klämma ur sig sina ungar, men inte har de bråttom när man väntar inte :angel: Vi vänta...
Svar
1
· Visningar
995
Senast: fluffig
·
Övr. Katt vi har en 6 årig honkatt som är jättetillgiven och enormt gosig, hon har precis förlorat sin hundkompis sedan 4 år tillbaka och nu vill...
Svar
8
· Visningar
1 386
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt Hjälp! Har planer på att bygga ett eget klösträd och skulle var mycket tacksam för lite tips!! Tanken är att jag ska använda ett...
Svar
2
· Visningar
2 667
Senast: Elcapelka
·
Katthälsa Usch.. Jag är förtvivlad och förvirrad och vet inte vad jag ska göra :/ Jag har köpt en kattunge. Ja, se bilden. Jag skrev papper och...
Svar
19
· Visningar
1 775
M
Övr. Katt Jag hoppas nu verkligen att någon kan hjälpa mig med min fråga. det är så att jag själv har en perser hona och min väninna har en... 2
Svar
25
· Visningar
3 003
Senast: BeastieBabe
·
Katthälsa Vi flyttade till villa med kattinhägnad trädgård i somras och mina två gamla katter som varit innekatter innan dess verkar trivas ute...
Svar
2
· Visningar
1 248
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Nu är det bestämt att jag och karln ska skaffa oss en Maine coon, vi ska bara vänta på att "vår" kull ska födas :) Jag vet inte exakt...
Svar
11
· Visningar
7 409
Övr. Katt Jag tycket vi kunde ha en tråd för alla bondkatter /korsningskatter. Här har vi våra två monster: Detta är då Bullen på 5år... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
18 627
Senast: Nemo1
·
Övr. Katt Här kommer lite bilder på Jason, han vill gärna visa upp sig lite då han är rätt nöjd med sig själv.
Svar
9
· Visningar
1 420
Senast: cirkus
·
J
Övr. Katt Detta har jag inhandlat åt mina små kissemånsar (Tristan & Isolde, 13 veckor gamla) så de slipper riva hela huset :p In med... 2
Svar
27
· Visningar
7 368
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hur har ni gjort som bor i lägenhet med balkong? Vilket nät är bäst och går det att fästa det utan att göra någon "skada" på...
Svar
4
· Visningar
8 130
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det finns så många oändligt vackra kattraser och fick jag som jag ville så skulle jag ha en av varje, iaf 3! :d:D Och en av de raserna...
Svar
6
· Visningar
6 037
Övr. Katt Har börjat nytt jobb o sover borta några dar på raken varannan vecka. Har min granne o mamma till hjälp nu med in o utsläpp men undrar...
Svar
5
· Visningar
1 333
Senast: Mie
·
Övr. Katt Vad tycker ni? Vi har en liten hankatt här hemma som är ett halvår nu. Han verkar inte ha några problem med att vi är borta & jobbar...
Svar
8
· Visningar
2 327
Katthälsa Jag är väldigt konfunderad över vad mina katter styrde med igår.... När jag vaknade igår morse så var det en blöt fläck på lakanet...
Svar
8
· Visningar
7 722
Senast: Rain_woman
·
Katthälsa Jag har upptäckt något som jag är helt säker på är öronskabb på den nya kissen som anlände för någon dag sedan. Jag har varit med om det...
Svar
11
· Visningar
9 301
Senast: Limelight
·
Övr. Katt Det här är ju fullständigt förskräckligt! :cry: http://gt.expressen.se/nyheter/1.2112956/kattungar-levande-begravda Hur kan man få...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka