Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

V
Övr. Katt :crazy: Har någon vart med om det någon gång? Jag borstade en katt som finns hos en på jobbet i veckan här och han tyckte det var sååå...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: Vaccan
·
S
Övr. Katt Behöver tips på vad jag kan döpa min blivande kattunge till som jag får hem om en månad. Har tyvärr ingen bild ännu på han. Men alla... 2
Svar
26
· Visningar
28 433
Senast: Modest
·
Övr. Katt kommer om 2veckor..eller rättare sagt, jag hämtar honom i finland om 2 veckor ;) är han inte läcker?:love:
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Tills för några år sedan så trodde jag katter alltid grävde ner sin skit och att de aldrig "använde" sin skit eller sitt pink till ngt...
Svar
6
· Visningar
1 225
Senast: Prosit
·
K
Övr. Katt Jag hittade just en rejäl fläck (kanske 4 cm lång och 2,5 cm bred) under magen på kissen, som är helt KAL. Fullständigt ren på päls...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: Kat
·
Övr. Katt Ja vad händer då:confused: En av dem som vill ha kattungar av mej berättade att hennes dotter tagit hem sin kattunge när den bara var... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 815
Senast: nyckelpiga
·
Övr. Katt Jag har funderat lite på det och kommit fram till att jag bara litar på två av våra fem katter till 100%. En av de andra är fortfarande... 2
Svar
22
· Visningar
2 297
Senast: kem
·
C
Övr. Katt Vilken färg skulle ni säga att han har? Grå eller blå? Eller nått annat? Är han inte söt förästen :love: ?
Svar
11
· Visningar
1 259
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min ung-katt, kastrerad 2-åring, är en oerhört hyperaktiv herre som nu så här på vårsidan fallit ur onödigt mycket. Ägnar dagarna åt...
Svar
10
· Visningar
1 411
Senast: Vagis
·
C
Övr. Katt Uuuhh, råkade klämma älskade kattens svans i en dörr!!!! :crazy: :cry: Han skrek till och sprang och gömde sej under sängen...fick fram...
Svar
6
· Visningar
11 925
Senast: cerrox
·
Övr. Katt Uppdaterar er lite då. ;) Först ut, Dario: Sedan kommer Tenebre: Och sist och faktiskt minst, Rosso: Ingen är tingad...
Svar
18
· Visningar
923
Senast: _moa_
·
I
Övr. Katt Okej, har en hankatt, ej kastrerad. Han är 6 månder gammal. Mitt problem är att det luktar så fruktansvärt illa om kattlådan, trots att... 2
Svar
20
· Visningar
4 261
Senast: MissFideli
·
B
Övr. Katt Nu har jag flyttat hemmifrån och har bestämt mig för att köpa kattunge http://www.katthemmet.nu/ så finns dom under rubriken...
Svar
1
· Visningar
855
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Kolla vilka fina bilder jag hittade på datorn! :) Förlåt om jag förstör det fina vädret med lite vinter bilder. :D Flisan...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: Idi_oten
·
Övr. Katt Lilla Kissen (1½ år) löpte första gången i våras. Resultatet blev det här: Hur gör man bäst nu för att inte få en till kull ungar... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 565
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Åkte iväg för att kastrera både honan och hanen igår. De är ca 6 mån. Hanen var monokrypt. så jag visste att det skulle bli lite...
Svar
4
· Visningar
1 915
Senast: aemaria
·
Övr. Katt Eftersom vi bor i lägenhet (på 3:e våningen) så är våran kisse innekatt. Men jag funderar nu lite på om vi kan gå ut och gå lite med han...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: Emma85
·
B
Övr. Katt Jag och min sambo är på väg att köpa ett hus som ligger i ett lugnt villaområde med c a 500 meters avstånd till en väg. Vi har haft våra... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 937
Senast: Björk
·
F
Övr. Katt Vid vilken ålder typ gör man det?
Svar
7
· Visningar
828
Senast: fancyfree
·
Övr. Katt Är det verkligen lönt att ha katterna försäkrade?? Har två Perserkatter och funderar allvarligt på att strunta i deras försäkringar...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: Sirisiri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka