Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Någon som vet hur mycket det ungefär kostar att kastrera en honkatt?
Svar
6
· Visningar
795
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ngn som känner till detta foder? Köpte det när mitt ordinarie (Mjau) var slut i lokal affären...verkade väl bra och så och min katt...
Svar
10
· Visningar
6 713
·
Övr. Katt Ponera att ni skulle skaffa en till katt, och denna gång en katt av en annan ras än den ni har nu. Vad skulle du välja och varför... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 975
Senast: Libertine
·
M
Övr. Katt Jag undrar (förutom att man ser att katten blir "rund om magen") hur kan man se att katten väntar kattungar? Eller märka p.g.a beteendet...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: __Stilett__
·
Övr. Katt :) Här kommer lite bilder på en glad Domino som efter att ha levt som innekatt i 6 år blivit utekatt på nytt :love: Igår var första... 2
Svar
26
· Visningar
1 775
Senast: domino
·
Övr. Katt Hej! Skiljer det mycket på priset hos dessa olika veterinärer? Är det något annat som skiljer dom åt, t.ex. utrustning? Har köpt...
Svar
4
· Visningar
1 374
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Känns som jag har snöat in på kattbajs den senaste tiden :crazy: Tycker att mina småmissar är lösa i magen, men nu har jag börjat...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: aemaria
·
Övr. Katt Vilket schampo använder ni som har långhåriga katter??:idea:
Svar
5
· Visningar
788
Senast: MissFideli
·
N
Övr. Katt Vad tycker ni om min misse? Lyckades knäppa ett kort när han höll sig stilla :banana: ;) Han har blivit väldigt stor och ståtlig. Ett... 2
Svar
21
· Visningar
1 469
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Någon som har några tips om en kattlåda som är hög men inte så himmla mycket störra runt om utan mest bara högre än dom vanliga...
Svar
6
· Visningar
1 324
Senast: aneka
·
Övr. Katt Någon som vet hur mycket det kosar ungerfär att kastrera en hankatt respektive stersilisera en honkatt?
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Bellini
·
Övr. Katt Om jag ställer ut min okastrerade perser hankatt,om det då inte går bra för honom,riskerar jag då avelsförbud??:crazy:
Svar
6
· Visningar
717
·
Övr. Katt Vår huskatt har kommit tillbaka efter tre veckors semester på landet, och är mager som en skrika. Hon är alltid smal, men nu är hon...
Svar
3
· Visningar
2 392
Senast: Mabuse
·
G
Övr. Katt Man tänker inte på det, men min kattdam börjar komma upp ordentligt i ålder nu, 16 är hon. Satt och läste lite i "fodertråden", och då...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Sassy
·
S
Övr. Katt Min utekatt på 3 år har börjat mjällat rätt mycket. Han har aldrig gjort det förut och han släpper otroligt mycke hår och det har han...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: Minja
·
Övr. Katt Vi har köpt hus och ska flytta in nästa helg. Funderar lite på hur vi ska göra med katterna som är innekatter. Är det bäst att stänga in...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: issaaa
·
M
Övr. Katt Jag funderar på att köpa katt. Jag hittade en katt jag var intresserad av, men den var inte regestread i sverak utan i IDP men ägaren...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Sassy
·
Övr. Katt På Spinneriets utställning i Stenkullen nu i helgen? Hur gick det för er? Jag hade med mig min birmahane. Det gick väl ganska bra, på...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Ja, saken är den att vi inte har någon aning om vad det kan vara för ras i dessa katter. Tänkte att någon duktig kanske kan gissa sig...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Igår var nog det läskigaste jag vart med om angående katterna. Jag kom hem och släppte ut min 8 mån gamla hankatt som vanligt. han...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025