Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nån som gjort det och vet vilka regler som gäller? Jag bävar lite inför hämtningen av min lilla, som betyder 4-5 timmar i bil. Med...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Finns det någon slags spray som man kan spraya på katter med tovor? Våran långhåriga kille låter sig villigt borstas förutom där han har...
Svar
4
· Visningar
2 180
Senast: Novanna
·
Övr. Katt Jag lät kastrera min sotis för en dryg vecka sen, han är hur pigg som helst, men döm om min förvåning när bollarna satt kvar... :o...
Svar
6
· Visningar
2 186
Senast: pimy
·
Övr. Katt Vilket fösäkringsbolag och vilken försäkring har ni på era katter??
Svar
7
· Visningar
842
Senast: sebolina
·
J
Övr. Katt Detta kanske inte tillhör det vanliga på denna tråd, men känner att jag måste skriva iaf.. För ca 2 år sedan hade vi 2 vanliga...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Snuttenutten
·
Övr. Katt Nu har jag blivit sugen på katt, efter många år utan. Har tittat på en massa olika raser, men fastnat för Somali och Ragdoll. Så...
Svar
10
· Visningar
1 648
Senast: Tilly
·
Övr. Katt Tre katter, en bondkatt som går ut och in som hon vill hela året, äter en hel massa möss. Och sen två siameser, går ut dagtid som de...
Svar
7
· Visningar
770
Senast: Fiffi1
·
O
Övr. Katt Var till veterinären idag med min ena birmahona. Jag har nämligen tyckt att hon varit lite slö, tappat hull m.m. Befarade njursvikt...
Svar
4
· Visningar
2 310
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Jag är lycklig?? ägare till ett sött litet kattskrälle som saboterar sin omgivning totalt. Han är iof en mycket effektiv musfångare som...
Svar
5
· Visningar
3 285
Senast: Jaulgreis
·
P
Övr. Katt Fick igår kväll se något fantastiskt! En av mina katter satt på ett av kaninburarna och tvättade sig. Min kanin låg i gräset i buren och...
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: lolly
·
Övr. Katt .. vad jag har bokat! Är så glad, i månadsskiftet maj-juni är det dags att hämta lilla fröken! :love: :bump: Är hon inte...
Svar
15
· Visningar
1 259
Senast: MrsMaddY
·
Övr. Katt http://www.kossan.se/roliga-filmer/rolig_katt___haha.htm Vad är det som är galet med denna katt?! :o
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Bellatrix
·
G
Övr. Katt Måste en katt löpa medans den blir parad?:smirk:
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Sol
·
Övr. Katt En av katterna kom hem förra veckan och var sårig, blodig och kunde inte stödja på frambenen. Troligtvis hade han varit i fight med en...
Svar
5
· Visningar
1 824
Senast: ako
·
M
Övr. Katt Min äldsta katt, som är 1,5 år är inte lika sällskaplig efter att han fick en kompis. Innan kom han nästan alltid och la sig hos mig när...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Halloj! Har funderat ett tag på att skaffa en devon och nu till sommaren när man kan vara hemma mycket skulle det vara något för mig...
Svar
9
· Visningar
2 065
Senast: BuenoBull
·
N
Övr. Katt Ja, vad säger man... Har en annons ute på en av våra katter vi ej kan ha kvar pga att hon ej går ihop med våran hund. Satte ett...
Svar
10
· Visningar
1 327
Senast: Grandevito
·
Övr. Katt :cry: Jaha i Fredags morse,skulle ner och tanka. Hade hästsläpet kopplat,Ariel kom springande från ingenstans körde över honom med...
Svar
7
· Visningar
976
Senast: aiquen
·
Övr. Katt lägg in bilder på era katter när de va små bebisar :D :rofl: Mitt bidrag PIPEN 2
Svar
37
· Visningar
2 257
Senast: Keanu
·
M
Övr. Katt Någon som vet hur mycket det ungefär kostar att kastrera en honkatt?
Svar
6
· Visningar
795
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka