Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Undrar lite om nån sitter i liknande läge som vi? Vi har en honkatt o en kastrerad hankatt alla grannar har kastrerade katter. Vi har...
Svar
12
· Visningar
6 257
Senast: Svanhild
·
P
Övr. Katt Jag skulle bära in hö i bodan idag och hittade då 3st kattungar ca 3-4 veckor gamla samt kattmamman.. Snodde med mig kattungarna in i...
Svar
13
· Visningar
6 222
Senast: Majvi
·
C
Övr. Katt Lämnade nyss in min 3-åriga perser för att jag ville raka honom. Han har alltid varit smal, kanske lite fett på magen, men inte mer. Nu...
Svar
9
· Visningar
1 233
Senast: cuteangel
·
Övr. Katt Jag har slarvat bort min brors katt! :eek: Är kattvakt åt henne nu medan dom är i Bulgarien en vecka, dom kommer hem img.. Vi bor...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: wtf
·
Övr. Katt Kastrering m flanksnitt (katt CRX). (Obs! fotat med mobilkamera)
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Ms Sally
·
Övr. Katt min katt har fått springmask och hennes kattungar är ca 17 dgr. Ska jag avmaska dem också nu och hur mycket ska de ha? Har ingen våg men...
Svar
4
· Visningar
1 171
Övr. Katt Min mammas katt Wilma födde idag 3 söta små bebisar, hon är förstföderska, den första katten klara hon helt själv, åt upp moderkakan...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: jenny82
·
Övr. Katt Efter en lång väntan, (redan innan han var född) så är nu vår snöbengal hemma:love: Han var värd att väntas på.
Svar
13
· Visningar
1 245
Senast: jacko
·
Övr. Katt Här kommer senaste bilderna på mina två katter. Den Röda heter Fridolf Fridolf 1 Fridolf 2 Fridolf 3 Där borta är det ngt...
Svar
16
· Visningar
1 254
Senast: jacko
·
L
Övr. Katt För det första kan katter ens ha det? För att göra en lång historia kort: Skruttan har sen en tid tillbaka lixom "ryckt" i kroppen...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: Kramtizzlan
·
Övr. Katt Ja, vad finns det för tecken? Och när börjar man se dem? Går och inbillar mig att min tant är dräktig, tycker hon ser lite tjock ut...
Svar
4
· Visningar
6 465
Senast: Solvira
·
I
Övr. Katt lägg in roliga katt bilder lr filmer:D
Svar
2
· Visningar
829
·
Övr. Katt Koppel, sele eller vad man nu säger. Han är en fegis, allt är läskigt ute, men det börjar bli bättre nu när han går sin vanliga runda...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Haukur
·
A
Övr. Katt Hur vet man att sin hankatt är könsmogen? Vår hane är född i Maj 2007 men visar inga tecken.. Jag undar hur ofta man kan para sin...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt Jag är hemskt tacksam för hjälp!:bow: Mina föräldrars katt fick kattungar i början av veckan. 2 stycken jättesöta små. Men min...
Svar
2
· Visningar
1 206
Senast: Svanhild
·
Övr. Katt Nu har vi ÄNTLIGEN börjat flytta in i nya lägenheten, som har balkong! :love: Det är tänkt att balkongen ska nätas in och fixas till...
Svar
16
· Visningar
8 965
Senast: mazurka
·
Övr. Katt Vi har en gammal stallkatt hemma som vi tog in i vintras pga att han fick så mkt stryk. Han har trivits jättebra som innekatt men...
Svar
2
· Visningar
2 888
Senast: millus
·
Övr. Katt Min kompis har kattungar som är ungefär 7 veckor nu, och de håller på och bajsar i sängen och i filtar och så... Jag har sagt åt henne...
Svar
7
· Visningar
6 099
·
N
Övr. Katt Min katt har löpt 2 ggr nu, hon är 1 år och några månader.. Hur gammal bör en katt vara för att skaffa bebisar? :p
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Findus och Molly
·
Övr. Katt Nu har Snövit fått sina bebisar!!! 3 vita och en helsvart. Jag är så glad och stolt över henne! :banana: Hur känsliga är nyfödda...
Svar
9
· Visningar
991
Senast: Messy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Valp 2025
  • Dalmatiner