Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Husse köpe ett nytt kattfoder igår... Tidigare har de ätit Bilanx och fungerat jättebra på det. Men när jag skickade in sambon i...
Svar
7
· Visningar
1 375
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt min katthona är dräktig nu och har sedan länge fått stora bröstvårtor och har sista veckan fått en rejäl mage. idag såg jag dessutom...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Elwira
·
Övr. Katt ...eller nästan. Hon har enbart 2 tänder kvar. Vi hade ju tid hos vet i dag för att dra 2 dåliga tänder...men det såg alls inge bra ut...
Svar
3
· Visningar
1 324
Senast: Prosit
·
Q
Övr. Katt Och den här gången är det faktiskt han. Efter 28 dagar utomhus är han hemma i tryggt förvar igen, lite magrare och lite mer tilltuffsad...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Quadrophenia
·
H
Övr. Katt Sedan någon dag tillbaka verkar min katt ömma VÄLDIGT mycket. Hon skriker (agressiva, långa illskrik) när man bär henne eller tar på...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: Hiwiie
·
Övr. Katt Hur får man en katt att gå upp i vikt?
Svar
12
· Visningar
1 708
Senast: Sol
·
Övr. Katt Är det lagom tid att kastrera mina katter (hane&hona) vid 6 månaders ålder? Hur mkt ligger priset på hanen dvs, honan?
Svar
14
· Visningar
1 026
·
N
Övr. Katt Har lite problem med min ena kille, han spyr upp maten i vissa perioder men är pigg och glad annars. Har varit till vetrinären mååånga...
Svar
1
· Visningar
551
Senast: Calenfiriel
·
C
Övr. Katt Jag vet inte vad det är med min ena katt. Han har gått och hängt med ena örat, det började i dag. Han har inga sår, vad jag kunde...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: skogsbo
·
Övr. Katt Måste bara lägga in ett par bilder på våra små gosedjur! :love: Tiger Tiger Tiger Tiger som kattunge Liten Tiger bland...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: Fnytt
·
P
Övr. Katt Är analsäcksinflammation på katter farligt??????????:cry: :crazy: :confused:
Svar
3
· Visningar
1 757
Senast: psychogrrl
·
Övr. Katt Har insett att lilltjejen kommer behöva badas lite nu och då (just nu pga. bajseriproblem - det fastnar lätt lite i hennes päls där bak...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Zody
·
Övr. Katt Hej allihop! Våran katt släpper sig varje gång hon kommer och lägger sig i knät, och varje gång får hela familjen utrymma rummet tills...
Svar
14
· Visningar
42 997
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Finns säkert tvåtusen trådar om det här ämnet redan, men jag orkar inte söka, så det får bli den tvåtusenförsta. Det är så att, som...
Svar
6
· Visningar
1 615
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Nu har lilla Svea bott hos oss i 48 timmar och det sker framsteg hela tiden. :) Från en massa spott och fräs för att sedan springa undan...
Svar
10
· Visningar
870
Senast: palle
·
B
Övr. Katt Idag har jag varit och lämnat mina små katt ungar + deras mamma hos ett katthem, det var inte riktigt mina katter utan jag hittade dem i...
Svar
7
· Visningar
702
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Jag ska köpa nytt klösträd. Har fått prisuppgifter på 3 st, varav det första är nästan 400 kr billigare än de andra. Duger det tror ni... 2
Svar
24
· Visningar
1 626
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt I dag slutade pannan i de tär *lång svordomsramsa* jävla huset att fungera IGEN. Tredje gången på 24 timmar. :eek: dessutom stormar...
Svar
19
· Visningar
1 073
Övr. Katt Situationen är sådan idag att jag har jobb på annan ort, vilket innebär att katten tvingas vara ensam hemma upp till fem dagar. Jag äger...
Svar
1
· Visningar
592
·
Övr. Katt Min katt har dille på att bita sönder kartonger, i mikroskopiska bitar. Så fort hon ser en kartong eller för all del; en liten bit av en... 2
Svar
25
· Visningar
2 765
Senast: Sinfonie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025