Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

D
Övr. Katt Jaha. Pga mattes tankspriddhet och alltför mycket åtagande har min rara lilla Smilla nedkommit med 4 stycken små bebbar. Det blev två...
Svar
3
· Visningar
684
Senast: dannilall
·
Övr. Katt I går blev han tre veckor, min framtida guldklimp :love: Lite bilder på grabben som växer så det knakar :D Vad tycks...
Svar
14
· Visningar
912
Senast: palle
·
T
Övr. Katt Hur stor skillnad är det egentligen på den dyra märkesmaten man köper i djuraffären och andra märken som kitekatt, whiskas osv.. ja... 2
Svar
20
· Visningar
1 967
Senast: mandalaki
·
M
Övr. Katt Hej! Det är så att jag har en katthona på 1 år. Hon är jättego, och är inte rädd av sig. När hon träffat hunar och så så tycker hon...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Hur märker man att katten har analsäcksinflammtion?:confused:
Svar
1
· Visningar
641
Senast: Sirisiri
·
P
Övr. Katt Min hona cindie fick 4 kattungar (75%skogis) hon lade dom ute o det tog ett tag innan vi hittade dom. tre var normala en var pytteliten...
Svar
10
· Visningar
2 037
Senast: minda
·
Övr. Katt Hej! Kan man dressera två katter?? problemet är att de har bestämt sig för att gå ut från vårt sovrumsfönster mitt i natten. På...
Svar
1
· Visningar
553
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Vi har sedan tidigare en katt, och har nu skaffat en till. Det vore dock lögn att säga att de kommer överrens - gamla katten vaktar...
Svar
8
· Visningar
1 488
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt En av mina katter har börjat dregla ur ena mungipan. Det är inget som jag har märkt av att han har gjort förut men idag är han blöt ända...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: Yrja
·
Övr. Katt http://www.stupidvideos.com/video/animal_humor/laughing_cats/ Ljudet måste vara på. :rofl: Jag kanske har dålig humor, vad vet jag...
Svar
8
· Visningar
4 681
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Tycker att birma är en så läcker kattras.:love: Ni som har "Birmor" kan inte ni visa upp era kisar..!
Svar
11
· Visningar
1 067
Övr. Katt Jag kan inte säga att jag blev helt överraskad när Ebba tog sitt cert, CAGCI, i lördags.. men till min stora glädje blev hon också DB...
Svar
2
· Visningar
613
Senast: palle
·
Övr. Katt Hej vad kostar det egentligen att föda upp kattungar fram tills det att dom är 12veckor gamla och kan lämna hemmet?? Med alla...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: Sol
·
Övr. Katt Tog hem en hittekatt i början av veckan och när han ätit upp sig ska han bli avmaskad och sedan få komma till veterinären för...
Svar
11
· Visningar
2 575
Senast: Minja
·
B
Övr. Katt Kisse kom nu in med en mask fastsittande under svansen. När masken rammlade av ner på golvet försökte jag lista ut vad för slags mask...
Svar
7
· Visningar
1 181
Senast: _marge_
·
P
Övr. Katt Och det är så tomt här.. Jag pratar om min gammla katt Tusse.. Han fanns alltid där när man kom hem, man var aldrig ensam.. Det går inte...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Mischmasch
·
Övr. Katt och läser omplaceringsannonser på Blocket.. tur att jag sitter på jobbet annars hade jag väl grinat som ett barn nu. Tänkte att jag...
Svar
16
· Visningar
962
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Jag och mina foderfrågor :crazy: Mina tanter har nu börjat äta Mjaus torrfoder. Det slinker även ned en del kött och blötmat. Mjau...
Svar
3
· Visningar
1 317
Senast: emjo
·
Övr. Katt Mina kattungar (eller dom är inte kattungar längre, utan trotsiga tonåringar..) får fnatt på nätterna. På dagarna är de normalbusiga...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Tovanlovan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka