Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt hoss vet.Vad kostar det?(ca) Upptäckte i dag att en av mina katter på 5 år hade ganska mycket:( Eller finns det något annat at göra...
Svar
5
· Visningar
5 533
Senast: Tarzzan
·
Övr. Katt Å, hur typiskt är det inte... Var hos veterinären med vår katt, Silver, idag. Åkte dit för ett problem, och kommer hem med diagnos för... 2
Svar
20
· Visningar
6 735
Senast: Ingela_S
·
Övr. Katt Dom tänker ta min katt ifrån mig och ge bort den. Det är ju olagligt, men hur ska jag göra? Till att börja med: snälla moderatorn... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 686
Senast: cili
·
Övr. Katt Hur orkar/ klarar man av att ta bort sin katt....? Min situation börjar bli omöjlig.... men KLARAR det inte! Ta livet av någon man... 2
Svar
22
· Visningar
2 347
Senast: lixtra
·
Övr. Katt gah nu har det som jag bävat för kommit... min kattflicka har just kommit på att hon är en okastrerad kattflicka... hon har jamat o... 2
Svar
24
· Visningar
5 921
Övr. Katt Mina katter är ju mest ute och på nyår så konstaterar vi att den ene herrn var förkyld - han har alltid låtit mycket och underligt när...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Har ni tänkt på huruvida dessa katter, som varit hemlösa och varit i mer eller mindre bedrövligt skick, i högre utsträckning är riktiga...
Svar
14
· Visningar
1 209
Senast: ramada
·
Övr. Katt ... på diskbänkskanten och stirrat ner i diskhon på äggskal som ligger där. :crazy: Sätter jag på kranen är ju det väldans intressent...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt Min katt (kastrerad hona, ca 1 år) har alltid varit innekatt, men hon börjar bli lite odräglig (läs: har sönder lite för mkt i fönstren...
Svar
15
· Visningar
1 886
Senast: pimy
·
Övr. Katt Nu har min kattkille äntligen blivit kastrerad på riktigt. Kulan låg i buken. Går som på nålar nu att det ska bli komplikationer som...
Svar
5
· Visningar
1 198
Senast: aemaria
·
A
Övr. Katt Idag avlivades en av mina katter.. Det började igår med att jag hittade en stor knöl på honom, tänkte inte mera på det. (Han hade bråkat...
Svar
18
· Visningar
1 345
Senast: Cautia
·
Övr. Katt varning för kräsmagade! ååååh, inte nog med att jag fått kräksjukan. Dessutom tyckte ena lilla trollungen att det var ett...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: tindra
·
Övr. Katt Är det ens något som är konstigt? Det är något som inte stämmer! Vet att bilderna är katastrofala, men så fort man närmar sig den här...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Var ute igår och kom hem idag. På något vis måste en katt smitit in när jag hämtade min parfym igår kväll. På mitt bord ligger en...
Svar
12
· Visningar
1 230
Övr. Katt men, frågar man inte så får man ju inte veta. och jag har alltid haft ute katt förr och då är det inte så lätt.. ungefär hur ofta...
Svar
6
· Visningar
898
·
Övr. Katt Vad betyder det? och alla andra beteckningar på utställning?
Svar
1
· Visningar
1 451
Senast: MissFideli
·
N
Övr. Katt Här kommer lite bilder från mig o mina kissar. (om det fungerar:D):D Bilder på mammas fina storkis...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt För två dagar sen var det en liten katt som flyttade in i mitt stall. Den var bara där helt plötsligt. Den är nog inte så gammal men så...
Svar
14
· Visningar
1 194
Senast: Russin8
·
C
Övr. Katt fick min katt vaccinerad för 13 dagar sedan mot kattpest, men än en gång har hon blivit mycket dålig av vaccineringen, började insjukna...
Svar
13
· Visningar
3 366
Senast: caspar
·
Övr. Katt Vi ska sprida Felix aska i den första fina snön... det är nog snart dags med andra ord. Vädret är egentligen perfekt - det blåser så...
Svar
13
· Visningar
1 009
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka