Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ... att ha ett enooooormt tygstycke att leka med! :D http://community.webshots.com/photo/550494413/2402927350059524039ExXTFS...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: Axelle
·
Övr. Katt Lilleman fick ett allergiskt anfall för några år sedan jag serverat honom ICA:s burkmat, men har sedan levt gott på Mjaus kattmat utan...
Svar
2
· Visningar
3 687
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Nu så har jag då äntligen investerat i min underbara kamera som jag tänker låta göra mig sällskap i många år framöver. Den är FANTASTISK... 2
Svar
21
· Visningar
1 614
Senast: sofflan82
·
Övr. Katt När vi köpte våran kattunge sa de att det var en hankatt. Flera vänner som tittat på katten efteråt har även sagt att det är en hane... 2
Svar
21
· Visningar
2 580
Senast: CRX Hedwig
·
Övr. Katt hon var från början svart och vit (mest svart) men nu har hon blivit rödbrun i mitten på kroppen :crazy: det ser ut som att hon är...
Svar
16
· Visningar
13 616
Senast: Sotis
·
S
Övr. Katt 5 små knoddar blev det :rofl: Imorse klockan 6 kom första ungen och 7.30 kom den sista. Både Selma och alla knoddarna mår bara fint... 2
Svar
20
· Visningar
1 727
Senast: Sassas
·
Övr. Katt Igår kväll fick jag hem mina kattungar. Agnes som är äldst är dock lite rädd för Kajsa så de hålelr sig ltie på avstånd från varandra...
Svar
4
· Visningar
702
Övr. Katt Börjar få vissa aningar (eller så är jag bara överanalytisk...) om att min lillsessa ska ha bebisar. Absolut inte planerat, hon ska...
Svar
4
· Visningar
1 337
C
Övr. Katt Har en katthona som snart blir 1 år. Tycker mycket om henne men hon har några idéer för sej. Den mest irriterande är att hon ska gräva...
Svar
10
· Visningar
899
Senast: ConfettiCavat
·
Övr. Katt Är i chock. Åkte för några timmar till stallet och satt och myste med grannens katt. kom hem nyss och vad ser man på vägen. Kommer...
Svar
12
· Visningar
1 196
·
Övr. Katt snart så ska sessan föda! hon sprang runt och skrek och jag kollade där bak och hon var helt kladdig med gul vätska. nu ligger hon i en...
Svar
5
· Visningar
2 597
·
R
Övr. Katt Hej! Vi har en kastrerad hankatt på nästan 2 år. Vi bor i bostadsrättslgh i utkanten av Uppsala, där det finns en hel del grönområden...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: Ruffa
·
S
Övr. Katt Här är då mina skönheter:love: Den svarte är en liten pojke å den randiga en flicka, har absolut ingen aning om vad jag ska döpa dom...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: Axelle
·
Övr. Katt Nu är det en vecka till jag får hem mina kattungar och jag vill ju helst ge dom egen kattmat i huvudsak och kanske lite mjau och bra...
Svar
11
· Visningar
3 464
Senast: gadriel
·
Övr. Katt Har en sköldpaddsfärgad hona på 6 år som är tummekatt (har ingen bild än men ska ordna det) och undrar lite om det är det som kallas...
Svar
4
· Visningar
1 092
F
Övr. Katt Måste ju bara få visa upp min lilla grisunge. Min lilla Cornish rex. Lakriskattens Arraksboll heter han, men kallas för Lotus. (döpt...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: Bison
·
Övr. Katt ...på världens vackraste katt? Låt mig presentera Tolleröds Filippa K - nu ett år gammal! :love: Ni kan se alla dagens...
Svar
16
· Visningar
1 274
Senast: Svalan
·
M
Övr. Katt hände en otroligt konstig sak idag.... min pojkvän skulle gå in på toaletten å sa till mig att jag skulle komma å titta... då hade vår...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Nu behöver jag er hjälp här på kattforumet. Efter att ha läst otaliga trådar och försökt söka om ämnet på nätet så inser jag att jag...
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Jag har en norsk skogkatt, han är stor men alldeles för smal. Nu funderar jag på hur jag ska få honom att gå upp i vikt. Han äter...
Svar
6
· Visningar
719
Senast: sucka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka