Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har inte införskaffat någon kattbok ännu. Så därför undrar jag om det verkligen är normalt att kattungen (född slutet av juli) sover...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: tinafinis
·
Övr. Katt Om någon vet hur man stavar det ordet så får ni gärna höra av er till mig. :D Hur som helst så har jag en katthona på cirkus 10 år här...
Svar
19
· Visningar
2 233
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt En kattunge på 12 veckor som har väldigt ljusblå ögon, någon som kan förklara för mig hur det kommer sig? Jag trodde att det blåa...
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har redan en hankatt på 1½ år, nykastrerad. Nu är tanken att skaffa en till och då är frågan skall jag skaffa en hane eller en hona...
Svar
6
· Visningar
1 528
Senast: Tink
·
Övr. Katt Vad ska man välja för ID-märkning?Alla katterna har halsband, men vill även ID-märka. Ser folk att katten är ID-märkt om det skulle...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Tassetass
·
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Nussikan
·
Svar
0
· Visningar
125
·
Svar
0
· Visningar
120
·
Övr. Katt Min stora katt, en kastrerad hane på 5 år, skulle behöva gå i terapi. Han var en jättesnäll kille förut - en riktig gentleman och...
Svar
11
· Visningar
1 662
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt En av mina kattungars nya ägare är lite orolig hur hon ska introducera den lilla nykomlingen för hennes hona, som inte är jätte förtjust...
Svar
3
· Visningar
10 330
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt Måste bara visa hur fin vår "lilla" hittekatt Linus har blivit. Här har han varit hos oss i en dag, mager och eländig, ca 6-7 veckor...
Svar
14
· Visningar
1 294
Senast: Luna10
·
I
Övr. Katt Måste erkänna att jag verkligen är en sucker när det gäller att titta under svansen på kattungar :crazy:. Men har ju hört vissa...
Svar
14
· Visningar
6 796
Senast: Popplin
·
Övr. Katt Och de är helt underbara!! :love: Det var Fem kattungar från början, men Lill-Lennart dog :( Så nu har jag Jan-Olof, Margareta... 2
Svar
20
· Visningar
1 859
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt min kisse älskar att gnaga på saker. Tyvärr mestadels klädernypor och påsklämmor vilket ju inte är så bra. Kan man ge tuggben till...
Svar
6
· Visningar
1 228
Övr. Katt Mina busdjur på ca 7 veckor och deras mamma:p Calista är en sko Kristy är en sko Seann smakar på kubbspelet.. Calista...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: Sinfonie
·
S
Övr. Katt Var in på apoteket igår och såg att det kommit ut en ny fiffig test, så man slipper trycka i kisse maskmedel kanske helt i onödan...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Tarzzan
·
Övr. Katt ..börjat kissa inne igen. Igår natt hade hon bajsat och kissat i en säng. Sen tog vi med henne till min pappa igår, och idag såg han...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: bollen__
·
F
Övr. Katt Min ena lilla kisseunge har gaser i magen. Hon går runt och fiser illa helatiden. Är detta normalt? Är det något jag ska göra?
Svar
7
· Visningar
2 039
Senast: Panzerkat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka