Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag börjar oroa mig för Rusties två Cert som jag hoppas att han ska ta i uppsala i juni på utställningen. :D Han är knubbis. Eller, han...
Svar
16
· Visningar
1 045
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Jag har en katt som beräknas föda den 10/6. Dom senaste dagarna har jag sett att hon har fått lite gul-bruna flytningar, är det normalt...
Svar
2
· Visningar
2 744
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt min pojkväns kastrerade katthane på 1 ½ år tynar bort. han går ner i vikt hela tiden. han mår bra i övrigt, har bra ork, päls osv. men...
Svar
15
· Visningar
1 519
Senast: doglover
·
Övr. Katt Vår katt fick två kattungar, en dog en överlevde. Kattmamman har gått på p-piller i ca 5 år och för ett tag sedan slutade vi med det för...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Ja....Bör(kan) man ha det? Jag tycker att det är himla sött på lilla Rocky med ett fint litet halsband(utan pingla) på honom:p Så...
Svar
3
· Visningar
1 584
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Hur gamla är era katter?
Svar
12
· Visningar
731
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vill ha tips på vad min nya lilla kisemise ska heta http://www.pixbox.se/pic_show_id10554516.html...
Svar
19
· Visningar
912
Senast: rock_89
·
U
Övr. Katt Imorse vaknade vi 06.30 av att Mitzy hoppade upp till oss o sängen och spann högt med krysningsvärkar. Men hon är knappt öppen...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: uthasego
·
Övr. Katt Igår födde min misse sina ungar hos min andra misse och hennes ungar. På samma lilla plats trängdes de alla 7. Nu sköter de dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 689
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag blir galen! Bob, Min katt, kommer hem var och varannan dag med diverse olika djur. Han är inne/utekatt mest inne då han bara får... 2
Svar
25
· Visningar
1 708
Senast: Pegija1
·
Övr. Katt Har en katt som har kräkts mycket på sista tiden, och häromdagen såg vi spaghetti liknande grejer i spyan. Jag trodde de va spaghetti... 2
Svar
27
· Visningar
24 233
Senast: zulli
·
Övr. Katt Mina föräldrar har skiljt sig och jag har flyttat hemifrån. Pappa fick katten. katten har njurproblem och har blivit opererad för...
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: zulli
·
Övr. Katt Är det någon som använder något bra kattsandsmärke? Som tar bort det mesta av lukten. Tycker det är bra när det klumpar sig med, då är... 2
Svar
32
· Visningar
3 936
Senast: Zody
·
Övr. Katt Jag sitter här och tårarna trillar på mina kinder. Min älskade lilla katt är försvunnen sen tre dygn. Jag har letat och letat och jag... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 703
Senast: uthasego
·
Övr. Katt *** Känsliga kanske inte bör läsa*** Hur ofta/vanligt är det att katter lyckas ta ekorrar :confused: Jag har aldrig upplevt det...
Svar
18
· Visningar
14 235
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt ja tänkte passa på att göra en tråd om min sötnos Tiger.. han är det bästa som finns.. Lägg in bilder på era sötnosar...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt ..Min lilla Rocky har kommit hem:bump: Och han är såååå söööt,och sååå kelgo och riktigt tuff och kaxig-mot schäfer gubben :rofl: Vi...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Nikkis
·
Övr. Katt Förutom att katten med sin utmärkta hörsel ska höra detta pinglande 24 tim om dygnet, så skulle nog även jag som matte tycka konstant... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 062
Senast: Sentenced
·
Övr. Katt Min väninna désirée här på buke ska få hem ett litet knyte snart :) men.. vad ska den lilla tjejen heta? Mamman heter Ballerina och... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Övr. Katt Är pelargoner giftiga för katter...? :crazy: //aemaria
Svar
1
· Visningar
967
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser