Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Till Er som har katt och hund, hur fungerar de tillsammans? Hade du katten eller hunden först? Jag funderar på att skaffa hund, men...
Svar
10
· Visningar
1 070
Senast: wippi
·
Y
Övr. Katt Var i höstas inne på djursjukhuset med min 8 åriga birmahane pga av tänderna. Det konstaterades då att han hade tandsten och de skulle...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej! Mina svärföräldrars hittekatt ska ha ungar när som helst. Hon är jätte tjock och enligt våra beräkningar har hon redan gått över...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: ika77
·
Övr. Katt Jag blir galen snart tror jag!! Jag har hittat kiss i sängen 3 gånger nu på två veckor, jag har inga täcken kvar!!! idag var det kiss på...
Svar
19
· Visningar
3 301
Senast: bollen__
·
Övr. Katt :( Sessan(13veckor)ligger och trycker under sängen,hon är inte van vid små barn.(Våra är 2 och 4) Vi hämtade henne i Tordags när barnen...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Har fått hem en liten Norsk skogkatt tjej. Inte alls som vi planerade från början. Det skulle ju bli en Balines flicka...... men vi...
Svar
13
· Visningar
871
Senast: aramis
·
Övr. Katt En hona, 3 år gammal. Föddes i ett hem där det, enl bekanta, just under den kullen inte var speciellt fräscht där. Det var bajs på...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: Yrja
·
Övr. Katt .. syr veterinären med vid kastrering? Måste man på återbesök för att ta stygn eller är det sådana som löses upp av sig själv? Om...
Svar
4
· Visningar
1 196
Senast: pimy
·
Övr. Katt Var till vet med ena kissen idag. De skulle ta halsprov och blodprov. När de tagit ett rör och skulle byta så fick han in ett...
Svar
10
· Visningar
1 787
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Katt Jo, katter kräks, katter kan också må illa i bland och inte vara sugna på mat. Men när det gäller min lillkille blir jag orolig. Han... 2
Svar
22
· Visningar
9 504
Senast: Kirre
·
Övr. Katt Igår hade missan fått kattungar:love: Fyra alldeles ljuvliga små sötnosar:love: Men vad kan jag kräva av deras blivande hussar...
Svar
12
· Visningar
994
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Mina katter har endast träffat stora hundar tidigare. Då har det mer eller mindre gått till så att mini går och gömmer sig och mys...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: Heulwen
·
H
Övr. Katt Min katt var ute delvis under vinterhalvåret, men är nu bara inne. Det är inga som helst problem förutom att han hårar nåt groteskt och...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Henchen
·
I
Övr. Katt Min katt har diarre och har kräkts den sista tiden, äter dricker. Jag trodde det kanske var hårboll så jag har gett henne messmör men...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: islandforever
·
Övr. Katt Ja jag har varit lite dålig på att visa bilder på mina ragdollbebisar som jag nu har här hemma. Jag har gömt dem tills de blev ÄNNU...
Svar
10
· Visningar
1 057
Senast: Tramptass
·
L
Övr. Katt Har en kompis som tagit hem en hund på prov. Hon har två katter sen tidigare, den ena katten funkar det ok med men den andra e inte alls...
Svar
5
· Visningar
1 720
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Hur ofta kissar en 6 veckors unge som ännu inte äter fast föda? De har uppblött torrfoder i buren (ja de bor nu i hundburen efter ett...
Svar
0
· Visningar
3 367
Senast: Yrja
·
L
Övr. Katt Jag har hittat en kattunge i min grannes ladugård som jag ska få när den är gammal nog att lämna mamman... Jag far ner och hälsar på...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag kanske ska börja på universitetet till hösten och funderar då på att skaffa mig en katt,helst en Maine coon. Nu är frågan så...
Svar
5
· Visningar
901
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Ni som har innekatter- brukar ni ta med era katter ut i koppel? Jag vill gärna att mina innekatter ska få andas lite frisk luft men jag...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: psychogrrl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka