Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt :eek: Hjälp min katt är fet och jag behöver lite tips för att få ner henne i vikt hennes beskrivning är : Tjock,Prisesan på... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 896
Senast: Popplin
·
  • Låst
Övr. Katt Min katt håller på att vakna upp ur en narkos och han skriker och ramlar!! Är utan bil och med en bebis ensam hemma.... vad i...
Svar
7
· Visningar
1 386
Senast: heylan
·
Övr. Katt Ja denna "roliga" film.. Jag kan inte sluta fundera på om det är nått fel på katten? Kan inte skratta åt den då det låter och ser ut...
Svar
14
· Visningar
956
Senast: Sazalamel
·
Övr. Katt När är katterna könsmogna? Jag har en hona och en hane på 8 månader, och hanen har börjat skvätta, är det dags att kastrera dem nu?
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Evenstar
·
Övr. Katt Jag är så fruktansvärt less på att behöva försvara mitt val av katter gång på gång på gång. Att hela tiden få gliringar och kommentarer... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
8 687
Senast: diartistakasha
·
N
Övr. Katt Med en fullvuxen katt i överhull och en ungkatt som gör av med mängder av energi på bus och lek är det svårt att hitta "rätt" torrfoder...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt hur gör man bäst egentligen? Jag ska åka hem till mina föråldrar i två veckor och ta katterna med mig. Där bor en ung katthona på 3 år...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: aiquen
·
S
Övr. Katt Jag har en Siames och en Oriental som får gå ut på gården när jag är hemma, båda är vaccinerade. Förra veckan började Siamesen att nysa...
Svar
4
· Visningar
1 413
Senast: Najten
·
Övr. Katt Ja, jag behöver avreagera mig lite. Hästar ges den bästa foderstaten och hålls efter och man kallar på veterinär på en gång om de blir... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 174
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt När jag kikade på Vitnos idag och såg henne rulla runt i solvärmen, plockade jag genast fram kameran och filmade lite :love: Jag vet...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: snurpe
·
S
Övr. Katt Jag och min sambo bor i ett gamalt hus, vi har nu fått på häsningar av både möss och sorkar.. Mindre kul funderar därför på att skaffa...
Svar
11
· Visningar
1 404
Senast: Prosit
·
E
Övr. Katt Jag behöver hjälp!!!!! :( När vi köpte våran äldsta hona så upptäckte vi ganska snart att hon var väldigt självständig och väldigt... 2
Svar
29
· Visningar
5 235
Senast: eerie
·
Övr. Katt Jag har två huskatter, kastrerade honor som får lov att gå ut 1-3 gånger i veckan några timmar per gång. Utan koppel eller tillsyn...
Svar
5
· Visningar
1 413
Övr. Katt Idag har vi varit på utställning i Göteborg. Lillen skötte sig som vanligt exemplariskt och blev bästa ungdjur kat. II! :love: Damen var... 2
Svar
20
· Visningar
1 550
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Någon som vill vara med och sponsra? :angel: På bedömningsedlarna från i går kan jag på rusties utläsa "No coat at the moment, to...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: MissFideli
·
N
Övr. Katt Jag kan inte mycket om katter så inga dumförklaringar tack=) Min svägerska har två katter, kastrerade honor. dom är snart ett år båda...
Svar
10
· Visningar
1 256
Övr. Katt Abbie är jätterädd för dammsugaren, har alltid varit. Inte så hon får panik och rusar utan så att hon blockerar sig och stirrar in i...
Svar
10
· Visningar
857
·
Övr. Katt Jag har sökt lite på detta ämne, men hittade inte riktigt den information jag var ute efter. Vi har två 4.5 åriga Norska Skogkatter...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Tessan68
·
M
Övr. Katt Är det ngn här som har en katt permanent eller stöd från KKS? Hur har det fungerat?
Svar
6
· Visningar
1 155
Senast: Trissa
·
Övr. Katt Glömt bort att min kompis tog bilder på oss då, så här kommer dom nu något sent. Den glada tjejen i rosa tröja är undertecknad och den... 2
Svar
32
· Visningar
1 854
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka