Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag vet inte om denna ska ligga på Hund eller Katt, men eftersom det handlar om hur katterna påverkas, så lägger jag den på katt...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: malumbub
·
E
Övr. Katt Jag har två killar och så länge vi bor såpass trångt (44 kvm) så kommer det (troligen) inte flytta in några mer kissar. Men flyttas... 2
Svar
22
· Visningar
1 871
Senast: Tramptass
·
Övr. Katt Är det någon här som har en sådan? Tror ni att det är värt att skaffa en sådan om man bara har en katt? Han har hittills alltid...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: Josa
·
Övr. Katt Ni som har långhåriga katter nu, har ni några bilder på hur dom var i pälsen när den va 6v? Går det att se tydligt då att en kommer bli... 2
Svar
28
· Visningar
22 626
Senast: aneka
·
Övr. Katt Kan man smörja in kattens trampdynor med Idomin? Eller är det farligt för katter?
Svar
9
· Visningar
4 383
Senast: Reykur
·
A
Övr. Katt Vi har tagit hand om en hittekatt som strykit omkring hos våra grannar under en tid. De har kontaktat katthemmen häromkring, och de hade...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Prosit
·
Övr. Katt nu ska ni lägga in bilder som är så lika mina katter som möjligt! katt nr 1 millan: katt nr2 bill: katt nr 3 bull:
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Kansi bansi
·
Övr. Katt tänkte att jag skulle visa lite bilder på min katt från när han var liten tills nu..:) :love: :love: bäbis: lite äldre...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: Congeria
·
Övr. Katt Står kattens mat framme alltid eller ger ni tidsbestämda portioner? Om maten inte står framme, hur ofta ger ni då katten mat? Varför... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 743
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jag tycker att det här med försäkringar är svårt. I helgen får jag hem mina två efterlängtade kattungar :love: Självklart ska jag teckna...
Svar
4
· Visningar
798
Senast: aiquen
·
Övr. Katt ..är full av spännande saker för en liten Devon som upptäcker den stora världen! Buskar att krypa i, löven prasslar så skojigt... 2
Svar
30
· Visningar
1 825
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag sitter har i Holland, o saknar mig alskade lilla kisse nat sa in i! jag kunde ju inte ta med mig henne, det var det inte ens tal om...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: cirkus
·
L
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,787386,00.html :eek: :cry: :cry: :cry: :cry: Jag förstår inte vad vissa tänker... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 693
Senast: Toppur
·
Övr. Katt Jag tog en vuxen katt (7år) från ett katthem i december. Hon har alltid varit utekatt, förutom de runt 3 månaderna hon bodde på...
Svar
15
· Visningar
4 671
Senast: kopparberg
·
Övr. Katt I helgen var jag i Umeå och ställde ut pojkarna. Jag bodde hos en god vän som är både flitig och skicklig med kameran! Oscar är... 2
Svar
20
· Visningar
1 862
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Matteeeee, det är varmt och soligt ute! Jag vill inte vara instängd här hemma, jag vill ut!! Äntligen!!!! Selen är på, nu ska det bli...
Svar
9
· Visningar
863
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Jag har nu bestämt mig för att det blir en ragdoll! Problemet är bara att få tag i en. De verkar gå åt som smör i solsken och jag vill...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: Thera
·
H
Övr. Katt Hej! Första gången här inne på kattavdelningen, men jag var tvungen att skriva av mig lite.. Igår åkte vi in med min 9 år gamla...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: HarryBarry
·
Övr. Katt Provade ett nytt objektiv till Nikonkameran idag, så Teddy fick vara fotomodellen! ;) Vart många bilder så jag har bara tagit ut...
Svar
18
· Visningar
1 216
Senast: carzz
·
Övr. Katt http://www.vk.se/Article.jsp?article=110580 Ja vad mer säger man.... Det finns så trista människor... :confused:
Svar
14
· Visningar
1 047
Senast: Tviggy1081
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka