Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Det har för ca två veckor sedan dykt upp en ny katt vid vårt hus. Det är en ganska liten katt, troligen hona och hon är ganska mörk till...
Svar
6
· Visningar
716
Senast: Solvira
·
Övr. Katt :love: de är ett år gammla så nu är han stor och fin, fast inte lika söt som han var som liten :). är han inte sööt vår lilla...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Dolarino
·
S
Övr. Katt vet någon här varför katter ibland tvättar en på armen? Min ena gör det ibland då hon sitter i knä och jag kliar henne. Är det brist på...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: cruella
·
Övr. Katt Vår ena katt gnisslar alltid tänder när han är nöjd. T.ex. om man gosar med honom och han spinner, så stryker han sig mot en och så...
Svar
4
· Visningar
2 371
Senast: marieka
·
Övr. Katt Min kisse, Zita ska få ungar igen! Men nu är det så att vi har kvar en katthanne, Ztrumpa, som är från hennes föregående kull.. Och nu...
Svar
3
· Visningar
670
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Vi ska kastrera vår ena honkatt. Den andra är redan kastrerad, hon fick livmoderinflammation i våras och fick då opereras. Men även om...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: amalia
·
M
Övr. Katt Nu ligger min älskade katt på djursjukhuset han skulle kastreras men den ena kulan hadde fasnat där inne :crazy: så han ska opereras nu...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: MetallPrinsessan
·
Övr. Katt Vår kattunge är 10 veckor och om mindre än en månad ska jag ligga på sjukhus under en veckas tid. Sambon jobbar heltid (dagtid) och är...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Hobbe killen är ju 12 år nu och borde väl vara "lite gammal". Han får vara ute så mycket han vill men numera brukar han nöja sig med en... 2
Svar
21
· Visningar
1 303
Senast: Ewe89
·
Övr. Katt Jag har aldrig varit här inne, har egentligen inget intresse för katter med vi har en ändå :crazy: För 14 år sedan kom en mager och...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Här kommer ett svar till alla som undrar om det är farligt när ens katt kräks efter maten. Om man nu utesluter att katten har sår i... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
11 517
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Hur länge kan man tillåta ungarna att dia sin mamma om inte mamman säger ifrån? Är det garanterat att mamman säger ifrån till slut? Vi...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: pialotta
·
S
Övr. Katt Jag ska titta på kattunge i helgen! Äntligen har jag hittat en liten brittunge med lämplig färg som inte bor alltför långt bort! Gud vad... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 245
Senast: Sentenced
·
Övr. Katt Jag undrar om era katter har fått/har minskad matlust pga den här olidliga hettan? Min ena katt har inte stor lust att äta alls nu...
Svar
6
· Visningar
3 649
Senast: Midi
·
V
Övr. Katt med hur många katter? Ställer mej ganska så tveksam till att släppa ut Nils på fri fot, nu ska jag ju flytta (bytte ner mej och Nils var...
Svar
11
· Visningar
998
Senast: amalia
·
Övr. Katt Ena katten har en liten märklig vana som jag funderat över länge. När han skall gosa så kommer han alltid upp och skall stryka sig mot...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Zaria
·
Övr. Katt Min 8-åriga perserkatt är inte riktigt okej :cry: Det började sent i vintras, februari ungefär. Precis som alla andra år brukar hon...
Svar
2
· Visningar
949
Övr. Katt Behöver tips fort --> Sjuk katt! Vi har fått av veterinären medicin till våran ena katt. I pasta som vi ska spruta in i munnen på...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: eldione
·
N
Övr. Katt Hej skulle vilja höra vad ni gör för att pigga upp era katters vardag. Själv bidrar jag med nyköpta blommor samt urkiga hästäcken...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Moniq
·
Q
Övr. Katt Hur får man en 1-årig katt i dålig hull att lägga på sig lite? Har ni något tips på bra mat för magra katter?
Svar
1
· Visningar
753
Senast: sofia77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka