Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur gör ni med avmaskning? Har läst att maskarna kan bli resistenta om man avmaskar för mycket och med samma avmaskninsmedel..Så då...
Svar
6
· Visningar
1 641
Senast: tolvis
·
I
Övr. Katt Tänkte att jag skulle ta mig i kragen och äntligen ladda upp lite bilder på lill-kissen! Har tagit bilderna själv och jag är ingen...
Svar
8
· Visningar
926
Senast: loveponies
·
M
Övr. Katt Hade ett sånt där typ Hallellulja-moment nyss!! Satt här i köket vid datan o Charlie låg i soffan o såg på TV ( o jo, han TITTAR...
Svar
10
· Visningar
749
Senast: Only_Me
·
B
Övr. Katt Finns det någon som har en Maine Coon katt och kan berätta lite om dem? Funderar på att skaffa mig en till familjemedlem men vill ha...
Svar
18
· Visningar
2 197
Senast: tezz
·
L
Övr. Katt Hallå foderpanelen?! :) Min 15-åriga tanta äter ju normalt RC mature/indoor + lite blötmat. Nu senast när jag skulle köpa nytt så...
Svar
9
· Visningar
966
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Fler än jag som har katter av denna eminenta ras? :bump:
Svar
2
· Visningar
737
Senast: Excalibur
·
P
Övr. Katt Ena katten har börjar bli lite till åren nu och brukar alltid vara lite "dampig" och överaktiv vintertid av uttråkning, och därför vara...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: pralin
·
A
Övr. Katt Hej ! Såg att det fanns en "kattsida" här på Bukefalos. Kul ! Hur gör ni med vaccination, alltså kattpest/kattsnuva. Pratade med... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 359
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Läste på Aftonbladet om stackars katt. Nu är jag ännu mer rädd att kastrera min honkatt. Tur att hon fortfarande är liten, då behöver... 2
Svar
24
· Visningar
1 761
Senast: taccotad
·
Övr. Katt Han är kastrerad för 15 dagar sen, han kissade i soffan 2-3 gånger innan han kastrerades. Vi stängde dörrarna in till vardagsrummet och...
Svar
8
· Visningar
2 274
Senast: Lamborghini
·
N
Övr. Katt http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=360208 Har två katter som tovat ihop lite väl mycket nu...
Svar
2
· Visningar
2 978
Senast: Nozer
·
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Silkisif
·
L
Övr. Katt Min hon katt är snart ett år och har börjat pipa väldigt och ibland lägger hon sej på backen men bakfötterna går hela tiden och jämmrar...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: cirkus
·
M
Övr. Katt Sen innan så är min älsta katt, Tequila, beroende av mjölk....säga vad ni vill om det, hon mår iaf inte dåligt av det. Nu verkar det...
Svar
1
· Visningar
548
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Nu har det som inte får hända hänt. Min älskade lilla kattunge har gått och gjort illa sig när inte matte varit hemma så jag vet inte...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: Maddis
·
M
Övr. Katt Råkade snubbla över detta; http://www.expressen.se/index.jsp?a=513905 Tvärgulligt! :rofl:
Svar
7
· Visningar
1 466
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Ja... är på väg att flytta nu, letar bostad. Men, jag har ju min älskade kisse! Vad är det minsta antal kvm ni skulle rekommendera...
Svar
12
· Visningar
7 833
Senast: Royal_724
·
Övr. Katt Idag kom Majas ungar. 1 timme förvärkar, 2 timmar krystvärkar (där blev matte nervös) sedan kom 5 st på 2,5 timme (bara 15 min mellan de...
Svar
14
· Visningar
973
Senast: Sotis
·
C
Övr. Katt Hum, hörde nånstanns att det finns kattsand som man kan spola ner i toan? Asså, bajset och så? var var var!? :idea: För vanlig sand är...
Svar
18
· Visningar
2 371
Senast: morris
·
D
Övr. Katt Har berättat här tidigare om mina två magsjuka katter nu har dom efter flera veckors diet blivit mycket bättre så länge jag inte...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka