Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Igår blev bebbarna 1 vecka gamla, och självklart tog jag bilder på allihopa! Namn har de fått allihopa, temat är keltiska! :idea: Och...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Här ser ni mina kisse missar, ni får gärna lägga in bilder på era underbara missar!!:bump: Lillis:love: - blir 7 år gammal i år...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: Loppanpoppan
·
C
Övr. Katt 1. Testade att bada min lilla Alfons igår.. Kände mig väldigt elak, men han är en perser och han MÅSTE. Han är ca 6 månader och det var...
Svar
7
· Visningar
765
Senast: carina_bergquist
·
Övr. Katt Jag har inte vågat skriva någon glad tråd om det här med rädsla att det ska slå fel, men nu har hon varit feberfri i 12 dagar och jag...
Svar
15
· Visningar
1 432
Senast: Tassetass
·
M
Övr. Katt Vi funderar lite på att köpa en Maine Coon, nån som har koll på rasen som kan berätta lite? De är ju så fina! Vi tänkte ha en kastrerad...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Jag har på något sätt lyckats överleva julhelgen med gran osv trots 9 katter i huset. :crazy: Jag säger bara en sak: Aldrig mera... 2
Svar
36
· Visningar
2 183
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt :) Han är kanonsöt!!!! Var på katthemmet, vars hemsida jag är webmaster för o hämtade honom. Blev kär redan när jag la ut honom på... 2
Svar
23
· Visningar
1 680
Senast: Cheeserica
·
C
Övr. Katt Har en kattunge, hane, på 4 månader som har öronskabb. En bekant tittade på honom och konstaterade det, och rådde mig att rengöra dem...
Svar
15
· Visningar
3 784
Senast: Ickapeltz
·
C
Övr. Katt Nu är det så här att jag har tröttnat på att kissen skvätter ut så mycket sand på golvet när han vart på toa och jag tog och gick till... 2
Svar
33
· Visningar
4 988
Senast: corona
·
A
Övr. Katt Jag kastrerade mina katter i höstas, den äldsta var då 6 år men hon låter ibland fortfarande som en "marskatt" samtidigt som hon bär...
Svar
2
· Visningar
1 567
Senast: annkristina
·
H
Övr. Katt Hej! Jag fick nyligen en ny katt, har haft den i en vecka nu. Den är ungefär 3 månader gammal. Kattungen har konstant diarré, jag vet...
Svar
8
· Visningar
912
Senast: gejsa
·
S
Övr. Katt Nån som vet om det finns? Kan man använda vanliga Clearblue till och med?
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Katt Inte en fråga som är aktuell för mig personligen, mest bara nyfiken på hur det egentligen funkar: Någon som känner till vad...
Svar
6
· Visningar
1 370
Senast: Stoppard
·
Svar
0
· Visningar
149
Senast: milly
·
H
Övr. Katt Min katt har fått ett sår nedanför örat, som hade en sårskorpa, men när jag tittade lite närmre så såg jag att det vara de och var var...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Sotis
·
G
Övr. Katt Hejsan! min mormor har en innekatt på ett år. nu undrar jag om hon ska avmaska den? även om den aldrig ätit råttor/mus? Han är endast...
Svar
13
· Visningar
1 632
Senast: Sotis
·
G
Övr. Katt ja frågan är just den ovan.:smirk: vad kan ni om detta? har hört att man kan få spolmask men inte bandmask..o jag som pussar mina...
Svar
2
· Visningar
2 528
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt http://http://photobucket.com/albums/e309/ickapeltz/ Snälla, Jag vill se bilder på våra underbara brittiska korthårskatter! Min...
Svar
14
· Visningar
1 228
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt :) Vad händer i en katts kropp när den kurrar? har förstått att det är mellangärdet som vibrerar eller ngt liknande men varför har bara...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: naturElle
·
S
Övr. Katt Blev så ledsen idag, måste bara skriva av mig lite... :cry: Jag har ett fågelbord ute, nära ett stort äppelträd så att...
Svar
5
· Visningar
1 889
Senast: lie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka