Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har precis hämtat hem en nykastrerad Turbo.. snacka om att han är trött och groggy! :crazy: Iaf så skulle han vägas innan, och...
Svar
6
· Visningar
789
Senast: Cuaifeach
·
K
Övr. Katt Våra två stallkatter tar en hel del råttor och så, men får även kattmat (torrfoder), matrester, fisk ibland osv. De har självklart... 2
Svar
23
· Visningar
5 199
Senast: Kockan
·
T
Övr. Katt Min gamla hankatt (kastrat) är knepig. I of är han 13 år nu och ska väl få ha sina egenheter men... när min son springer så jagar han...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Kockan
·
Svar
11
· Visningar
982
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Hur ofta ska man droppa frontline i öronen på en katt med skabb?Har hört olika... Tacksam för snabba svar, eftersom jag ska inom...
Svar
16
· Visningar
20 780
Övr. Katt Jag tror jag blir knas snart. Behöver behandla mina tre katter med sulfa, 2ggr om dagen i en vecka. Men det är ju helt omöjligt...
Svar
18
· Visningar
5 382
Senast: Bodbäckspålle
·
J
Övr. Katt Hejsan på er! Det är jag och min flickvän med den där katten som inte alls var kelig för ett tag sen. Vi fick henne, nästan 6 månader...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Icka
·
M
Övr. Katt Att RC har en med uppfödarklubb vet jag, men blev nyfiken på om HILLS erbjöd liknande tjänster,,,fick nåt som liknade ett kattungepaket...
Svar
3
· Visningar
1 556
Senast: MissDaisy
·
M
Övr. Katt Efter mycket tjat har jag gått med på att sälja min kastrat hanne till min väninna, han är hennes "drömkatt" MEN hon ville ha en veckas...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: MissDaisy
·
J
Övr. Katt Nu har jag bestämt mig, och samlat mod. Idag ringde jag till veterinären och beställde tid för kastrering av min honkatt. På måndag ska...
Svar
14
· Visningar
1 176
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Katt Skulle kastrera min kattunge. Veterinären konstaterade det jag misstänkte, att katten har blåsljud på hjärtat. Hon sa stora blåsljud på...
Svar
13
· Visningar
3 163
B
Övr. Katt Usch min Ozzy har antagligen blivit riven i ögat... vaknade upp i morse och såg att katten var helt uppsvullen och så rann det ur ögat...
Svar
2
· Visningar
1 969
Senast: BusenPento
·
Övr. Katt En av mina grabbar kastrerades igår (onsd) och veterinären sa att han skulle ha tratt på sig i ca 1 vecka...Sagt å gjort jag köpte en...
Svar
18
· Visningar
1 462
Senast: bengibollen
·
I
Övr. Katt ja min kära fader födde upp birmor för ett antal år sedan, och nu när man vuxit upp och nästan blivit torr bakom öronen vill jag ha en...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: Nesslan
·
I
Övr. Katt har en innekatt som har börjat nysa men annars är han som vanligt. Nån som har något råd på va det kan va eller vad man kan göra ?
Svar
2
· Visningar
745
Senast: shallowxx
·
Övr. Katt Jag har ju Nala försäkrad i Agria Optimal. Den ersätter ju inte liv, kan de ändå kräva obduktion eftersom hon är under 2 år?? Hur gör...
Svar
3
· Visningar
728
·
C
Övr. Katt Ja nu kanske jag har övertalat min lilla sambo till att köpa mig en katt å alla dess tillbehör. Vet ännu inte vad ajg ska ha för...
Svar
9
· Visningar
945
Senast: Cronis
·
Y
Övr. Katt Alltså, går det verkligen att banta en kasterad hanne (tillråga på allt en innekatt)? Jag börjar förtvivla efter lång tid på strikt diet... 2
Svar
38
· Visningar
2 939
Senast: Veronika
·
R
Övr. Katt Någon som vet om det brukar fungera? och hur långt tid det i så fall i regel tar? Katten min har börjar protestera, kissa och bajsa på...
Svar
4
· Visningar
1 414
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Äsch, skulle visa bilder, men dom blev inge bra så ni får klara er utan :p :p :p
Svar
1
· Visningar
611
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår