Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ...vilken respekt katten har för mig :angel: http://groups.msn.com/FinnFeaver/vrigt.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=440 2
Svar
20
· Visningar
1 367
Senast: Zenith
·
I
Övr. Katt Tänkte att alla experter här inne skulle få säga sitt ang kattmat & - sand. Är ju som sagt nybliven kattförälder och har liksom gått... 2
Svar
31
· Visningar
1 871
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Myser i elementsängen Ny stil i trädet. Tyckte det var bäst att luta bilden lite så hon inte ramlar ner ;) Lyckas alltid få...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: skrivartessan
·
Övr. Katt och jag är minst 20 kilo lättare *pustar* :bump: :bump: :banana: :banana: :bow: :bow: Nu ska vi testa njurfoder. 2
Svar
28
· Visningar
3 057
Senast: MissDaisy
·
G
Övr. Katt Hur länge är en katt dräktig? Kan dom bli dräktiga i december? Jag tog hem en hittekatt i december som bott på min allergiska kompis...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Gryla
·
Övr. Katt ...Har katter sträva tungor??
Svar
15
· Visningar
1 365
Senast: Cronis
·
E
Övr. Katt Jag har haft katt i hela mitt liv. Studerar just nu och saknar katter något kopiöst. Det som känns är väl dock att jag inte vet vad som...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: lisa
·
B
Övr. Katt Jag måste erkänna att jag var något road över MissFideli(?) när hon berättade att hon gick till grannen för att kissa när hon inte hade... 2
Svar
27
· Visningar
1 921
Senast: rattalskare
·
B
Övr. Katt Hej Vi har ett hus på landet, där min far är varje dag (pensionär) fast han sover inte därute. Nu är det så att en familj lite...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: biven
·
S
Övr. Katt Jag har hittat min stora kärlek, men vet inte vad rasen heter. :smirk: Det var en amerikansk ras, tror jag, JÄTTESTOR! Har aldrig sett...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Om ingen annan vill hålla tassen med mig så får jag väl göra det själv då...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Jag jobbar hela dagarna och har rätt dåligt samvete för att min misse är ensam...Är i valet och kvalet om jag ska försöka skaffa en...
Svar
11
· Visningar
979
Senast: Lilla
·
Övr. Katt Försökte jämföra näringsvärdena mellan dom 2 fodersorter jag ger, dvs RC Fit32 och Specifiik FKD. Men Specific anger sina i gram/100g...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Ok att katter gräver i lådan, men våra dom vet jag inte vad dom gör, det är så man t.om vaknar på natten/morgonen när dom sätter igång...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: jerseyko
·
Övr. Katt Ena katten verkar förstoppad, nån paraffinolja har jag inte hemma men har gett honom en tesked olivolja (i tonfisk, för att få i honom...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Nu du Mandalaki ! :love: :love: :love: 14 månader och strax över 6 kg tung kille. 2
Svar
35
· Visningar
2 249
Senast: domino
·
Övr. Katt Minns ni för ett tag sedan att jag la upp en artikel här där jag hade skrivit om min underbara katthemskatt Vitnos? Nu har iaf...
Svar
8
· Visningar
842
Senast: snurpe
·
Övr. Katt eller hur :d :love: Mina mammas maine coon kattungar (sålda, ingen annons) http://www.annedotts.com/viol%20och%20jon.jpg...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Funderade om det även inom kattvärlden finns vissa individer som äter "konstig" mat... Annars anses ju katter vara kräsna... ;) Så...
Svar
16
· Visningar
1 488
Senast: bengibollen
·
G
Övr. Katt Ett katthem får in en välskött och jättefin katt. De gör ingenting för att finna ägaren, utan man lovar bort katten till en annan redan...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckning 2024 - föl 2025
  • Nya/återkommande bak-hältor