Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Hej hopp! Har inte varit här så mycket sen min lilla Busan kom till mig men nu har hon hunnit bli 8 månader och vi stormtrivs...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt En nyfiken fråga, ungefär hur hög blir en main coon??
Svar
4
· Visningar
794
Senast: elinsjobergh
·
Övr. Katt Tagna med min alldeles egna digitalkamera :love: Yogas nya nöje, sitta inne i duschdraperiet och titta på mig när jag gör mig...
Svar
4
· Visningar
716
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt Vår katt har varit lite konstig ett tag och han har en vit hinna längst in i ögonvrån. vad kan det vara? katter blir tydlige så om de...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Jarrah
·
Övr. Katt ...gamla tråd ! Skriven dagen och natten innan Yoga fick sina bebisar. Vad konstigt det kändes att läsa :crazy...
Svar
1
· Visningar
678
·
S
Övr. Katt Just nu sitter jag med en sjuk nyduschar katt i knät. Killen är dålig i magen och kräks.. :( Hans bror mår Bra och är lika pigg som...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: eldione
·
Övr. Katt Vill gärna ha tips på tåliga lätta leksaker man kan göra till kattungarna. Några som man inte behöver vara med själv å leka med. Mina...
Svar
4
· Visningar
3 251
Senast: Tarnin
·
Övr. Katt jag har ett "litet" problem.. vi har en katt, hon är kanske sex månader. har alltid varit rumsren och det har funkat jättefint. inne...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: Moniq
·
Övr. Katt En av mina grabbar biter i sina klor.. dom två mittenklorna på höger bak biter han ibland i.. jättehårt, då så det knakar.. Ibland...
Svar
1
· Visningar
1 701
·
P
Övr. Katt Här är beviset för att det jag sa tidigare är sant! Att katten sover på tangentbordet.....
Svar
17
· Visningar
1 262
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Läs om Assar...... På katthemmet där jag arbetstränar fick vi i tisdags in en katt. Han var otroligt mager, höftbenen sticker upp genom... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 372
Senast: Prosit
·
M
Övr. Katt nääää, det blir det inte, de små börjar nu så smått utforska sina omgivningar och till julafton så är det väl full rulle :devil: Har... 2
Svar
20
· Visningar
1 806
Senast: mian1
·
Övr. Katt vår lille maine coon pojke, som blir 3 veckor imorgon, visst är han go?? :love: :love: :love: :love: :love...
Svar
6
· Visningar
776
Senast: snurpe
·
I
Övr. Katt Var igår hos veterinären med en av mina katter för förmodat öronskabb. Veterinären behandlade honom på plats och gav mig ej namngivet...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Kom på att jag inte visat mina kattungar på detta forum! Den 19 november (på min födelsedag :banana: ) föddes min andra kull! Fyra...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Prosit
·
K
Övr. Katt Min lillsnuffla har problem med andningen. Det låter som hon har någon förträngning i näsan. Snarkar när hon sover uppochner, andas...
Svar
6
· Visningar
794
Senast: vackrastarflow
·
Övr. Katt ..som jag såg att Kisseungen tagit idag...6 månader och 5 dagar gammal....MEN.....det är ju så grymt att se...denna lilla söta musen som...
Svar
10
· Visningar
1 003
Senast: Lambi
·
Övr. Katt ... som han hela tiden kliar upp. Det har hållt på sen i aug/sept. nu och han låter det inte vara. Från början var det bara ett...
Svar
11
· Visningar
1 455
Senast: Poppinella
·
R
Övr. Katt Behöver hjälp.. Min katt, 7år, har ibland svårt att få undan den där hinnan som sitter under ögonlocket. Alltså en del av den blir kvar...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: reykurboy
·
Övr. Katt Ni som har erfarenheter av döva katter kan väl berätta lite. Jag har en 8-månaders hane (vit!) som visade sig vara döv. Jag funderar...
Svar
11
· Visningar
4 130
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka