Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

R
Träning Jag rider för en ridlärare men vi funkar bara inte tillsammans allt blir fel hela tiden. Tycker ni jag ska byta till en ridlärare jag...
Svar
11
· Visningar
894
Senast: ponnylollo
·
M
Träning Jag skulle verkligen bli tacksam för svar för jag vet verkligen inte vad man ska göra eller varför hon gör så. Jag har ett varmblod på...
Svar
5
· Visningar
1 126
P
Träning Hej.. Ja funderar lite på om jag ska köpa häst eller om jag ska hyra ponny, jag är 16 år och 152 cm lång (kort). På storhästar har...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Extasia_ox
·
F
Träning hej jag har nyligen börjat träna mitt fjording sto saga 15 år i Nh men jag har bara tränat henne i vanlig grima men hon har lärt sig att...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: sthu
·
R
Ridning Jag har i det senaste mött detta uttryck vid ett flertal tillfällen. Är det ett stort problem bland ryttare som vill samla sina hästar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 333
Senast: Malinigbg
·
S
Träning Jag vet inte om det passar in här men det är ju iaf en hopponny :smirk: Jo jag har en d-ponny valack som jag rider åt hans ägare som...
Svar
11
· Visningar
1 053
Senast: bajon
·
Träning Nu kanske den här hamnar fel men visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden.. Nu när snön och vinter kommit har ju även is och...
2
Svar
24
· Visningar
2 211
Senast: Fossing
·
G
Träning Har ett jobbigt problem som jag sitter och gubblar på dag ut och dag in.. För ca 4 mån sedan köpte jag en ny häst. Ett halvblod, sto...
Svar
17
· Visningar
1 634
Senast: Mirre
·
Q
Träning Jag behöver hjälp och det är nu. Jag har ett 19 årigt varmblod som är en underbar häst på många sätt och vis men jag orkar inte med...
Svar
5
· Visningar
707
Senast: Hambo
·
P
Träning Hej, Finns det några ridskoleryttare där ute? Vart rider ni, trivs ni? Berätta lite om er och eran ridskola :) Själv rider jag...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: _pirate
·
C
Träning För 3 veckor sedan fick jag hem en ny häst.:love: Som jag tänker behålla livet ut om han klarar ridningen. Han är 5 år men har inte...
Svar
6
· Visningar
846
Senast: Corban
·
Träning Min hbl kille kan bli väldigt stark när jag tömkör om han har en av sina piggelin dagar. i 9 fall av 10 går han kanon snyggt ;) Men för...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Myy
·
P
Träning Har nu försökt få tag på medryttare till min vbl valack, men så fort man nämner att han är varmblodstravare så är det helt plötsligt...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 301
Senast: jessivega
·
L
Träning Jag har en häst som har en ovana och det är att hon sparkar med frambenen, kan vara när man borstar henne eller när något går emot henne...
Svar
9
· Visningar
4 140
Senast: Linisen
·
Träning min lilla fd galoppör har gått med huvudet rätt upp hela sitt liv, så mkt att hon tillslut fick sådana spänningar att hon inte KUNDE...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: flashlight
·
Ridning Rider ni lätt eller inte. Varför och varför inte? Jag har fått anledning att tro att AR ryttar inte gör det, är det så? /T
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 963
Senast: Johannnaa
·
J
Träning Jag vet inte om denna tråden ligger rätt men jag testar här =) Jag har ett varmblod som jag håller på att rida in. har inte kommit så...
Svar
9
· Visningar
1 041
Senast: Julle_bull
·
U
Träning har haft en liten bråkig period med min nya häst. han har testat mej på precis allting..underbar va han i början men nu har han kommit...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: CaliforniaSwed
·
Ridning Fick hem den länge efterlängtade kapsonen förra veckan. Det första som slog mig var den tråkiga finishen med tanke på priset. Tre...
Svar
15
· Visningar
1 477
Senast: Corminta
·
S
Träning Hej! Jag har ett varmblod på 7 år spm startat på travet. Han är mjuk och fin i mun å vi har tränat lc dressyr, vi har oxå börjat öva...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp