Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Träning Hej. Jag har en ponny som visserligen är världens snällaste och jätteduktig på det han gör... när han känner för det! Tyvärr kan han...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: loch
·
F
Träning Jag ska ev. köpa ny häst då min nuvarande D-ponny (arab) är 18år. Vi har kikat runt lite, jag vill främst hålla på med hoppning...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: lamagga
·
G
Träning Jag är otroligt sugen på att till sommaren rida ut på långtur med min häst och sova borta en natt eller två. Att det kräver planering...
Svar
19
· Visningar
1 486
Senast: Lantlolla
·
F
Träning hejsan :) jag har en häst som är världens bästa - men han går med tungan ute jämt när man rider.. bara när man rider! :confused: har...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Svetlana
·
B
Träning Jag har en pålle som visserligen är ett lettiskt halvblod men den tyngre sorten av den rasen, vilket betyder att han ser ut som en liten...
Svar
14
· Visningar
1 302
Senast: Bubben91
·
Träning Jag håller på att sätta igång min häst efter ett par månaders vila. Vi har varit ute ett par veckor och skrittat och travat, lite galopp...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Lovise
·
B
Träning Undrar hur man lär en häst höger resp vänster galopp enligt rätt fattning. Kram
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: Elizette
·
F
Träning Många snackar om att varmblod har så många begränsningar , att dom inte blir så bra tävlingshästar osv... kan nån berätta vikka dessa...
Svar
10
· Visningar
1 138
Senast: Zolimita
·
F
Träning Jag är en tjej på 14 år. Jag har ridit på ridskola sen jag var 5, sen när jag var 10 skaffade jag en egen häst (ett russ) som knappt var...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: PonnyBus
·
F
Träning Vet inte ifall denna tråden ligger i rätt forum, men annars får väl någon moderator flytta den. :D Jag har satt upp ett litet...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: FridaW
·
M
Träning Är det någon här som tränar/t för Klaus Ferdinand Hempfling? Eller för nån som är utbildad av honom, om han nu har några sånna? Vore...
2
Svar
20
· Visningar
2 485
Senast: zillax89
·
H
Träning Jag hittade en hemsk video, det visar ett repotage om ett slakteri. Jag vet inte om den redan kanske finns, men här e iallafall länken...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Hallonkvist
·
J
Träning hej,jag har en 5årgt sto som gärna sringer upp med huvudet och spänner ryggen.Jag har försökt med mycket,men hon gör det ädå.., har...
2
Svar
33
· Visningar
5 208
Senast: orcide
·
E
Träning Någon som har nåt tips på ett bett som kan ersätta ett vanligt tredelat tränsbett. Det ska vara pyttelite starkare men inte mycket, ska...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 085
Senast: lamagga
·
M
Träning Stallägarn har gjort en jättestor hage ca 2 ha stor på ett fält. Där ska släppas en flock hästar, en del har gått tillsammans två och...
2
Svar
34
· Visningar
2 148
Senast: AnnaKarinA
·
Träning Jag vet inte vad mojängen heter, men såhär ser den ut i alla fall: Vad jag har lärt mig ska det ge ungefär samma effekt som...
2
Svar
22
· Visningar
1 534
Senast: remmis
·
Träning Har letat bland en massa gamla trådar, men hittade inga bra svar.. Så jag gör min egen tråd :idea: Har länge funderat över att...
Svar
12
· Visningar
1 359
Senast: Isca
·
E
Träning Jag skulle bara vilja veta era åsikter om bäddar, i stallet där ja har min ponny finns oxå en ridskola(vilken ska vi inte säga, inte än...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Senast: Isca
·
E
Träning håller på och blir knäpp snart.har en arabsto tre år.. hon är jätteduktig kan stå still och lös i stallgången .. stå still i grimma och...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Isca
·
Träning Har en shettis på 3 år, vallack. Han är en liten lurig grabb som tycker att han är störst bäst och vackrast och han lever stenhårt efter...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: Isca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp