Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag umgicks med en kompis 3-åring i helgen, en halvblodsvalack. Han älskar att bli kliad och ompysslad, så jag stod och kelade lite med...
Hästhantering
Jag har länge haft en häst som älskar gräsrötter den här delen av året då gräset inte växer. Sonen ärvde (o)vanan, men ingen av de andra...
Hästhantering
ska iväg ikväll o har broddar runt om (2 i varje sko) hade ni tagit av dom el ej.
Hästen står fint under färd, kommer ha boots runt om...
Hästhantering
Jag och min man är sugna på att köpa två shettisar att ha hemma på gården. Vi har skogsmark och vanlig "gräshage" på sammanlagt ca 1,5...
Hundavel & Ras Med just den här texten kan man även beskriva min ras - Rhodesian ridgeback och jag misstänker att de som råkat ut för otrevliga RR (och...