Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Hämtade en ohanterad 5 årig Welsh valack i fredags. Han visade sig snabbt ha både gång och hoppkapacitet och ett fantastiskt psyke. Han...
Hästhantering
Hej! jag har en islandshäst som drar tyglarna/Grimskaftet ur händerna från mig i ridning och hanteringen. han är väldigt stark och jag...
Hästhantering
Min kompis ska skiljas och igår försökte vi lasta hennes ena häst hela dagen, locka, linor, skrämmas, osv..inget av våra gamla knep bet...
Hästhantering
Jag har en 3årig shettis. Supertrevlig och väldigt lättlärd och gullig. Positiv men totalt utan "go". Han är lite för rund och jag har...
Hästhantering
Har en tvååring som jag tänkte sätta igång med till hösten. Undrar vad ni gör med tvååringar? Jag är sugen på att löshoppa med henne men...
Trädgård & Växter självgående om du har kuperat och ojämnheter.
Bensin om det är en större yta.
Om möjligt testa att du trivs med hur handtaget sitter och...
Hästmänniskan Avbokade provridningen, det kändes inte riktigt bra och egentligen vill jag ju ändå ha ett sto…
Pratade länge med en fjordhästuppfödare...