Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning Min nya häst tycks vara en täckes-marodör. På två veckor har fyra täcken fått ta ordentligt med stryk. :cry: Är det någon som har något...
Svar
11
· Visningar
2 081
Senast: Peregrin
·
Utrustning Är dom bra för hästen? Sköna för ryttaren?
Svar
2
· Visningar
1 098
Senast: Pyrusan
·
C
Utrustning Någon som vet hur man utläser vilken storlek man har i sina läderstövlar??? Ska nämligen köpa nya. I min gamla står det 5½ 47 37 och en...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: Corina
·
R
Utrustning I katalogen står det här och var "Beninnerlängd ca 72 cm" Men inte kan det väl stämma? Att dom hela vägen från grenen och ner bara...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: fossig
·
Utrustning Några tips på vad som kan vara lönande att shoppa vid besök i Dublin? Hästgrejor i första hand, men gärna tips på annat också :)
Svar
2
· Visningar
1 270
Utrustning Någon som har provat? Har ett fullblod med mkt manke men välmusklad rygg, tror ni en sån kan passa henne? Måste byta sadel då den gamla...
Svar
4
· Visningar
1 110
Utrustning Nagon som vet hur gula de gula ridbyxorna fran Hooks ar? Ar de riktigt gula, eller mer kanariegula. Ser de ut som om man skulle kunna...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Ramona
·
Utrustning Någon erfarenhet? Tycker den verkar så stor men det kanske var stort säte i den jag kollade på :smirk: Red idag i en Caprilli, tror...
Svar
1
· Visningar
1 310
Senast: Jutka
·
L
Utrustning Vad har ni för täcken på era hästar? Blir mer eller mindre tokig snart, för jag har hitills inte hittat ett enda täcke som har legat...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Crazyy
·
L
Utrustning Någon som vet var man kan köpa ett flugtäcke fr högst ca 500kr? Ett sånt där nättäcke. Inte svettäcke alltså! Tänkte köpa det till sommaren.
Svar
8
· Visningar
1 369
Senast: LoveRindi
·
Utrustning nån som har??? brukar det inte vara rep över nos i vanliga fall??? är detta typ mildare då???
Svar
4
· Visningar
1 371
Senast: malumbub
·
N
Utrustning Har bara hittat dessa täcken lite här och där i olika ridsportsbutiker, tycker mkt om dessa täcken men skulle vilja veta om man kan köpa...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: nogat
·
S
Utrustning Er det lett å se om en hest har gått ned en bomvidde fordi 1. den har slanket seg 2. den har gått med for trang sal? Hesten min har...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: sleepy
·
T
Utrustning Aaah, nu blir jag snart galen! Finns det fleecetäcken utan gjordar i 165 någonstans??? :confused: Är det bara jag på hela jorden som...
Svar
10
· Visningar
1 018
Senast: Kalasbruden
·
Utrustning vet att det varit uppe tidigare men hittade inget när jag sökte... deras HI LITE PRO HJÄLM var det någon här som hade den och är den...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: jojjo_blondin
·
S
Utrustning Exakt funktion nån som vet?! Används ju ofta på löp. TPF. SeeFee
Svar
3
· Visningar
899
Senast: Mitra
·
B
Utrustning Mönster till hästsportartiklar * Boxgardin * Svettäcke mfl. * Ländtäcke * Ridtäcke * Ja, allt som går att sy någon som har något att...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: suisyola
·
A
Utrustning Kraftiga gummisnoddar som fästs på tygeln för att minska effekten av en för hård hand, eller till hästar med känslig mun. De som finns...
2
Svar
26
· Visningar
1 883
Senast: sweep
·
M
Utrustning ÄR det någon som vet på vilka olika sätt man kan skicka grejjer med?? (finns säkert gamla trådar om detta men jag har inte...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: mustbeforever
·
E
Utrustning Vad motsvarar bomstorleken 3 resp 4 på County sadlarna?
Svar
3
· Visningar
3 883
Senast: biffen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp