Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning På vintern får min pålle i princip alltid ska på bogarna av täcket. Det blir inte precis bättre av att hon är skimmel och skaven blir...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: _Peplis_
·
Utrustning jag behöver lite hjälp, rider en pålle som är ganska outbildad, född-97, Hon slår lite med huvudet på det smala tre-delade tränsbettet...
2
Svar
21
· Visningar
1 810
Senast: lakrits
·
H
Utrustning Finns det någon här som har Sergio Grasso eller Sarm Hippique stövlar.Bra -dåliga ,passform ,kvalite.
Svar
4
· Visningar
816
Senast: suisyola
·
B
Utrustning vad har ni för erfarenheter av dem? taskig kvalité? eller ingen skillnad till andra märken? tänkte köpa bättre begagnade märkesbyxor men...
2
Svar
20
· Visningar
1 483
F
Utrustning Snälla, ge mig era åsikter om vadklossar på hoppsadlar.. "Stör" de, eller ger de bara härligt stöd, eller? Hjälp! när jag ändå skriver...
Svar
18
· Visningar
1 135
Senast: piggis_83
·
Q
Utrustning Nu har jag då en ganska stor pålle som jag skulle villja ha ett bog skydd till men hittar inget som passar. jag menar min kompis har stl...
Svar
6
· Visningar
760
Senast: palle
·
M
Utrustning Hur tycker ni att det verkar? Har länge velat ha ett men alla är så dyra :( och så kommer detta billiga :idea: Vill att det ska finnas...
2
Svar
27
· Visningar
1 871
Senast: oasen
·
Utrustning Nån som har ridit i denna hoppsadeln? Åsiktar?
Svar
2
· Visningar
808
Senast: akktern
·
C
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Pessoas amerikanskagags ( hissbett ) med koppar i? Är det sedan någon som lyckats finna någon...
Svar
12
· Visningar
1 078
Senast: cajsastina
·
B
Utrustning Jag har ett varmblod som e ganska känslig i munnen. Vi har prövat olika bett på henne men inget verkar funka så bra...
Svar
16
· Visningar
1 297
Senast: Boj
·
C
Utrustning Vet inte om jag lägger denna rätt nu men ni får väll ha överseende då... En sak som jag som jag fick lära mig som liten är ju detta med...
Svar
6
· Visningar
917
Senast: Lydia
·
I
Utrustning Min nya häst tycks vara en täckes-marodör. På två veckor har fyra täcken fått ta ordentligt med stryk. :cry: Är det någon som har något...
Svar
11
· Visningar
2 077
Senast: Peregrin
·
Utrustning Är dom bra för hästen? Sköna för ryttaren?
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: Pyrusan
·
C
Utrustning Någon som vet hur man utläser vilken storlek man har i sina läderstövlar??? Ska nämligen köpa nya. I min gamla står det 5½ 47 37 och en...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Corina
·
R
Utrustning I katalogen står det här och var "Beninnerlängd ca 72 cm" Men inte kan det väl stämma? Att dom hela vägen från grenen och ner bara...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: fossig
·
Utrustning Några tips på vad som kan vara lönande att shoppa vid besök i Dublin? Hästgrejor i första hand, men gärna tips på annat också :)
Svar
2
· Visningar
1 265
Utrustning Någon som har provat? Har ett fullblod med mkt manke men välmusklad rygg, tror ni en sån kan passa henne? Måste byta sadel då den gamla...
Svar
4
· Visningar
1 108
Utrustning Nagon som vet hur gula de gula ridbyxorna fran Hooks ar? Ar de riktigt gula, eller mer kanariegula. Ser de ut som om man skulle kunna...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: Ramona
·
Utrustning Någon erfarenhet? Tycker den verkar så stor men det kanske var stort säte i den jag kollade på :smirk: Red idag i en Caprilli, tror...
Svar
1
· Visningar
1 306
Senast: Jutka
·
L
Utrustning Vad har ni för täcken på era hästar? Blir mer eller mindre tokig snart, för jag har hitills inte hittat ett enda täcke som har legat...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Crazyy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp